Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@07:46:35 GMT

لیلا بلوکات سیگار به دست در نمایش جدیدش! عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۶۲۳۴

به گزارش پارس نیوز، لیلا بلوکات بازیگر کشورمان این روزها مشغول بازی در نمایش شوبیل می باشد.

این بازیگر 37 ساله در صحنه هایی از این نمایش سیگار به دست دیده می شود.

لیلا بلوکات نوشت:

*****

آلبومی از نمایش شوبیل

کاری متفاوت به نویسندگی و کارگردانی رضا قلمبر و مشاوره در متن و اجرا توسط ایوب آقاخانی رفیق همیشه همراه با یک تیم بسیار دوستداشتنی

شوبیل هر شب سالن نوفل لوشاتو ساعت ۲۱ تهیه بلیط از تیوال


لیلا بلوکات در نمایش شوبیل


لیلا بلوکات با سیگار در نمایش شوبیل


لیلا بلوکات با سیگار در نمایش شوبیل 1

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی سیگار بلیط پارس نمایش جدیدش لیلا بلوکات پارس نیوز سیگار به دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه

باشگاه اودینزه از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد و به این ترتیب مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا جایگزین گابریل سیوفی شد.

به گزارش ایسنا، اودینزه در فصل جاری سری A  عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است و با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کند.

به نوشته اسپورت، این باشگاه ایتالیایی رسما گابریل سیوفی، سرمربی خود را از کار برکنار کرد و از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید و البته موقتش تا پایان فصل جاری سری آ خبر داد. به این ترتیب کاناوارو برای نخستین بار در دیدار ناتمام اودینزه و رم روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست. این بازی به خاطر اتفاق تلخی که برای مدافع رم رخ داد، نیمه‌تمام باقی ماند؛ به طوری که ۱۸ دقیقه از آن باقی مانده است؛ در حالی که دو تیم یک بر یک مساوی بودند.

کاناوارو سابقه مربیگری در لیگ چین و امارات را در کارنامه دارد و آخرین تجربه مربیگری او در تیم بنونتو بود. او چهارم فوریه ۲۰۲۳ از این تیم جدا شد. پائولو کاناوارو نیز دستیار فابیو در اودینزه خواهد بود.

tags # سری آ ایتالیا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش