Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن شکراللهی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان با بیان اینکه نیاز است تا وضعیت اطلاع رسانی حوادث در استان یکپارچه شود گفت: ارائه آمارهای غیر رسمی در زمان بروز حوادث می تواند مشکل آفرین باشد و از ارائه آنها باید خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیاز است تا اطلاعات مربوط به حوادث توسط سخنگوی دستگاه اعلام شود نه افراد غیر مرتبط.

انتهای پیام / گ

جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و نود و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

 

اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «رژیم اشغالگر ۴۰۰ فلسطینی را در بیمارستان الشفاء اعدام کرده است و امروز توانستیم ۹ جسد دیگر را کشف کنیم.»

 دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای پس از انتشار فیلم مربوط به کشف یک گور دسته جمعی در نزدیکی بیمارستان «الشفاء» اعلام کرد رژیم اشغالگر ۴۰۰ تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز ۹ جسد کشف شده است.

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه به الجزیره گفت: «تعدادی از بیماران در میان اجساد بودند که آنها را از محوطه مجتمع الشفاء پیدا کردیم.»

وی تأکید کرد برخی از اجساد با تجهیزات پزشکی که همراه بیماران بود، دفن شده‌اند

 

دیگر خبرها

  • پیگیری مشکلات تاکسی رانی و وضعیت کرایه تاکسی در مهدیشهر
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه