Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه منچستریونایتد مخالفت خود را با پیوستن قرضی مدافع ساحل عاجی‌اش به آرسنال اعلام کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد باشگاه آرسنال برای انتقال قرضی اریک بایی، مدافع ساحل عاجی شیاطین سرخ به ورزشگاه امارات را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» ضمن انتشار این خبر، گزارش داد توپچی‌های لندن خواهان به خدمت گرفتن بایی به طور قرضی تا پایان فصل با قابلیت خرید در تابستان آینده هستند، پیشنهادی که مورد موافقت مدیران منچستریونایتد قرار نگرفته است.

بایی 24 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2020 با باشگاه منچستریونایتد قرارداد دارد، در تابستان 2016 از ویارئال به شیاطین سرخ پیوست. وی تا کنون 67 بازی در رقابت‌های مختلف برای سرخپوشان منچستر انجام داده و در این بین هم دچار مصدومیت‌هایی هم شده است.  

فلینی در لیست فروش منچستریونایتد

اریک بایی اما از زمانی که اولگنار سولسشایر جانشین ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شد و هدایت این تیم تا پایان فصل به طور موقت به وی سپرده شد، تنها یک بازی زیر نظر این سرمربی نروژی انجام داده و باشگاه نیز هنوز به وی پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که دلیل اصلی تشدید تنش‌ها و گسترده شدن ابعاد خطر در سراسر جهان، این است که برخی «کشورها نمی‌خواهند از هژمونی خود دست بکشند.»

پاتروشف تاکید کرد: شرایط غیرقابل پیش‌بینی و مستعد جنگ که هم‌اکنون در روابط بین‌المللی وجود دارد، به طور چشمگیری تشدید شده است.

وی که در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان عالی در حوزه امنیتی سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اظهارات ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، افزود: چنین رویه‌هایی در سطح جهانی عمدتا به دلیل انتقال به نظم جهانی چندقطبی است و همچنان با مخالفت و انکار تعدادی از کشورها مواجه می‌شود؛ کشورهایی که می‌خواهند هژمونی خود را به هر قیمتی حفظ کنند.

سیاستمدار روس بدون اشاره مستقیم به جنگ جاری در اوکراین و همچنین جنگ غزه و تشدید تنش بین جمهوری اسلامی و تل‌آویو، تصریح کرد: این انکار و مخالفت، به تضعیف قوانین و نهادهای بین‌المللی و همچنین تحلیل‌رفتن نقش محوری سازمان ملل در حل و فصل مناقشات و جنگ‌های منطقه‌ای و جهانی منجر می‌شود.

کد خبر 6087461

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود