Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کریمی پیش از ظهر امروز در بازدید از ورزشگاه نقش جهان در گفت و گو با خبرگزاری برنا از اصفهان اظهار کرد: پروژه استادیوم نقش جهان بسیار زیبا است و یکی از اشکالات اساسی آن طولانی شدن ساختش بود که اکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: طبقه دوم این استادیوم در بازی پرسپولیس و سپاهان مورد بهره‌برداری قرار نگرفت که با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار بر این شد که این طبقه هم در مسابقات بعدی به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن های ورزشی کشور گفت: امروز با بررسی های انجام شده در این بازدید قرار شد تا اواسط اسفند ماه سال جاری مجموعه استادیوم نقش جهان به بهره‌برداری برسد همچنین نواقص دیگر قسمت‌های آن هم برطرف شود تا  کل مجموعه در اختیار مردم اصفهان قرار بگیرد.

کریمی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از دیگر قسمت‌های استادیوم نقش جهان مشکل اعتباری وجود ندارد، بیان کرد: پوشش سقف این ورزشگاه هم در حال انجام است اما به دلیل سختی‌های فصل زمستان به بهره‌برداری کامل نمی‌رسد و حداکثر تا اواخر خرداد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش برنا؛ صبح امروز مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن های ورزشی کشور به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان و اعضای کارخانه فولاد و کارشناسان و مهندسان شرکت توسعه و تجهیز از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کردند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان پوشش جهان فولاد مدیرکل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است