Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریو بودیمیر و بوژیدار رادوشوویچ به علت بارش برف سنگی در کرواسی نتوانستند به تهران بیایند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس امروز تمرینات خود در تهران را از سر می گیرد و فردا هم در دیداری دوستانه به مصاف ماشین سازی تبریز می رود. دو بازیکن کروات تیم پرسپولیس پس از پایان اردوی قطر راهی کشور خودشان شدند تا پس از استراحت چند روزه به تیم ملحق شوند اما حالا برف سنگی در زاگرب باعث شده تا نتوانند به تهران بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماریو بودیمیر و بوژیدار رادوشوویچ که قرار بود از زاگرب به استانبول بروند و سپس راهی تهران شوند، با تاخیر 24 ساعته به ایران می آیند و یک روز دیرتر در تمرینات حضور پیدا می کنند.

 

حالا باید دید با این اتفاق آیا برانکو از دو بازیکن کروات خود در بازی دوستانه با ماشین سازی استفاده می کند یا خیر؟

پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر بوژیدار رادوشوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ماریو بودیمیر بوژیدار رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • اعلام رای انضباطی بازیکن تیم پرسپولیس
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند