Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در جلسه هماهنگی اجرای پروژه های محرومیت زدایی در دهستان های محروم استان اظهارکرد: به منظور تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی در دهستان های زوارک از بخش الموت شرقی، دستجرد از بخش الموت غربی و چوقور از بخش طارم سفلی، طرح محرومیت زدایی از طریق تجمیع اعتبارات دستگاه های اجرایی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان و خودیاری مردمی صورت گرفته و تاکنون ۳۹ پروژه در دهستان های مذکور در دست اجرا و یا آماده بهره برداری می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه گفت: اجرای پروژه های عمرانی در قالب این طرح، رضایت مندی روستائیان عزیز را در پی داشته است و در صورت مشارکت اهالی سایر روستاها، امکان اجرای طرح های بیشتر وجود دارد.

نجفی در پایان افزود: در سال ۹۸ ضمن ادامه اجرای پروژه های تعیین شده، سه دهستان محروم دیگر از شهرستان های تاکستان و آوج برای محرومیت زدایی و اجرای پروژه های عمرانی مشخص شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور روستایی دستگاه های اجرایی قزوین برنا محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل سرهنگ نوظهور مسئول بسیج سازندگی سپاه استان در  افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد گفت: سال گذشته ۶۵ کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • اجرای طرح های اصلاح هندسی در ورودی های کمربندی شیراز
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • اجرای عملیات ۱۲ هزار متر مکعبی کوه بری در شهرکرد
  • اجرای پروژه‌های شاخص عمرانی اهواز در سال ۱۴۰۳