Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزاداران در سومین شب فاطمیه اول با حرکت در اطراف صحن مطهر علوی در قالب هیئت های عزاداری به سوگواری و اجرای مراسم تشییع نمادین پرداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرنگار اعزامی لبیک از نجف اشرف، همزمان با ایام فاطمیه حضور خیل عظیم زائران در صحن مطهر علوی جهت ادای احترام و عرض تسلیت محضر مولی الموحدین حضرت علی (ع) موج می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که عزاداران در سومین شب فاطمیه اول با حرکت در اطراف صحن مطهر در قالب هیئت های عزاداری به سوگواری و اجرای مراسم تشییع نمادین پرداخته و ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس امیرمومنان حضرت علی(ع) با عزاداری و سینه زنی ایام سوگواری و حزن و اندوه فاطمیه را گرامی داشتند.

شایان ذکر است، در این ایام نورانی که متبرک به نام مقدس بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است، دو کاروان از دانشگاهیان استان های خوزستان و سمنان در شهر مقدس نجف اشرف حضور داشته و در روز سوم بهمن ماه نیز دو گروه کاروان اعزامی دیگر توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از استان های تهران و چهارمحال بختیاری وارد شهر نجف اشرف شدند.

 

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس حضرت زهرا س مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي بیرجند تشییع نمادین حضرت فاطمه تشییع نمادین نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصویر
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد