Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از توانیر؛ محمود رضا حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع توانیر در نشست داده‌کاوی در صنعت توزیع برق کشور با ابراز امیدواری نسبت به عملیاتی شدن خروجی‌های این نشست به همت شرکت‌های توزیع برق و تبدیل یافته‌ها به محصول و تکنیک، بر اهمیت توانایی شرکت‌ها در برقراری ارتباط بین داده‌ها و کشف الگو‌های مستتر در حجم وسیع داده‌های صنعت توزیع و بکارگیری در تصمیم گیری‌های فنی و غیرفنی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: صادرات برق به کشور عراق منوط به دریافت مطالبات نیست/ ۸۵ درصد مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند

وی با بررسی پیدایش این علم از دهه ۸۰ میلادی و نقش روبه گسترش آن در اکتشاف دانش همتراز با تکنیک‌های فازی و شبکه ای، تلاش متفکران علوم ریاضیات، مهندسی، اقتصاد و سایر علوم در جهت بهره‌گیری از علم داده کاوی و گسترش دانش را خاطرنشان ساخت و داده کاوی را علمی بین رشته‌ای بیان کرد که استخراج اطلاعات، استخراج دانش و کشف الگو‌های پنهان از پایگاه داده‌های بسیار بزرگ را برعهده دارد.

حقی فام از مشخصات فناوری‌های نسل جدید از جمله کنتور‌های AMI در صنعت توزیع را تولید حجم وسیع داده عنوان کرد و ناکارآمدی روش‌های سنتی برای پردازش مجموعه وسیعی از اطلاعات خام را از دلایل اهمیت موضوع داده کاوی در صنعت برق برشمرد.

دومین نشست داده‌کاوی در صنعت توزیع برق کشور از سری نشست‌های تخصصی هفتمین کنفرانس منطقه‌ای سیرد با حضور اساتید دانشگاهی و مدیران ستاد صنعت برق کشور در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

انتهای پیام/

برگزاری دومین نشست داده‌کاوی در صنعت توزیع برق کشور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، امروز شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمهوری اسلامی ایران را پرچمدار مبارزه جدی با قاچاق این مواد، توصیف و به کشور‌های غربی یادآوری کرد که اگر مبارزه بی‌امان ایران نبود، مواد مخدر، همه اروپا را فرا می‌گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس‌جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف تحریم‌ها و تهدید‌های متعدد، موفقیت‌های بسیاری در مبارزه با مواد مخدر به‌ دست آورده است.

آقای رئیسی تصریح کرد: هزینه‌های بسیاری در زمینه مبارزه با این مواد بر کشور تحمیل می‌شود. مسئولیت‌پذیر کردن نظام بین‌الملل در مبارزه مواد مخدر، بسیار اهمیت دارد؛ سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی در مقایسه با کارهای ایران، به وظایف خود در این زمینه عمل نکرده‌اند.

رئیس جمهور، ضمن تجلیل از کارهای انجام شده در ستاد مبارزه با مواد مخدر، از این ستاد خواست با نگاه عملیاتی و فراسازمانی، تحول جدی در رویکردها، مسئولیت‌ها و عملکرد خود، ایجاد کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آقای رئیسی، همچنین مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق مواد مخدر را مکلف کرد که تمرکز اصلی خود را بر مقابله با مبادی تولید و توزیع‌کنندگان عمده این مواد، قرار دهند و در این زمینه از کمک دستگاه‌های سیاست خارجی و اطلاعاتی کشور، کمک بگیرند.

رئیس جمهور تصریح کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های اصلی توزیع، تمرکز کنند؛ برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد، لازم است، اما اساس کارها باید بر مبارزه با شبکه‌های اصلی آن باشد.

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • قابلیت رصد آپنه‌خواب در نسخه جدید اپل‌واچ
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • رئیسی: تمرکز بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع مواد مخدر