Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:52:01 GMT

تصویب طرح جامع چهار بقعه متبرکه لرستان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۲۵۶

تصویب طرح جامع چهار بقعه متبرکه لرستان

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، طرح جامع بقاع را بستر ساماندهی این حرم های مطهر دانست و گفت: چهار طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان به تصویب رسیده است.

«مسلم رضایی پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: در راستای تهیه و تصویب طرح های جامع برای بقاع متبرکه استان لرستان، تعداد چهار طرح جامع دیگر بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان بعد از برگزاری جلسات مختلف و بررسی های کارشناسی، توسط اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصویب و به این اداره کل ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، بقاع متبرکه را میراثی ماندگار دانست و افزود: طرح جامع بقاع متبرکه بستر رونق فعالیت های عمرانی و ساماندهی بقاع متبرکه است.

 

وی افزود: این طرح ها مربوط به بقاع متبرکه امامزادگان سیدعلی (ع) روستای حیه الیگودرز، شاه غیب (ع) شهرستان ازنا، ابوعلی (ع) روستای درب آستانه دورود و ابراهیم (ع) روستای دهکرد بروجرد بوده که برای اولین بار، تحت مشاوره جهاد دانشگاهی واحد استان لرستان،  تدوین شده است.


رضایی پور، خاطرنشان کرد: تمامی عملیات های نقشه برداری، مطالعات، لکه گذاری و تهیه نقشه و طرح فاز صفر، علی رغم وجود نکات  فنی، تخصصی و پیچیدگی های خاص معماری، توسط تیم فنی جهاد دانشگاهی لرستان انجام گردید.



وی ادامه داد: پیش از این، طرح جامع چهار بقعه متبرکه امامزادگان جعفر(ع) و سیدعلی(ع)روستای دهریز شهرستان بروجرد و ابراهیم(ع) مومن آباد و زید و قاسم(ع)روستای طازران شهرستان ازنا به تصویب اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امورخیریه رسیده بود.



معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان،  گفت: برنامه امسال این اداره کل تصویب 14 طرح جامع بقاع متبرکه بوده که تاکنون 8 طرح آنها تصویب و ابلاغ شده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضرت زهرا س مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع استان بوشهر ساماندهی طرح جامع بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره‌های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده‌ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که در هفته‌های گذشته، رئیس مجلس بار‌ها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره‌های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر