Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این کاروان 15 نفره قرآنی در دومین روز از سفر خود به استان مرکزی با سفر به خمین مقام شامخ بنیانگذار انقلاب اسلامی ادای احترام و اتاق تولد امام راحل را گلباران کردند.
مسئول کاروان قرآنی انقلاب در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاروان قرآنی به مدت 22 روز در 12 استان و بیش از 30 شهر کشور در مساجد و امامزادگان حضور یافته و به اجرای برنامه مختلف قرآنی با حضور قاریان و حافظان داخلی بین المللی قرآن می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«احمد حاج ابوالقاسمی» ادامه داد: این کاروان قرآنی مسیر حرم مطهر امام خمینی (ره)، قم، استان مرکزی، شهرهای اراک ،خمین، دلیجان، استان اصفهان و شهر کاشان، خرمشهر،آبادان،استان های بوشهر، هرمزگان، جزیره بوموسی و شهر بندرعباس، استانهای کرمان، یزد، خراسان جنوبی، رضوی و شهرستان شاهرود را طی می کند.
وی، تشریح اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه در مباحث علمی و امنیتی، معرفی رویش‌های انقلاب و نخبگان قرآنی و کمک به محرومیت‌ زدایی را از اهداف اصلی شکل ‌گیری این کاروان قرآنی بیان کرد.
مدیر مدیر شبکه رادیویی قرآن اظهار داشت: اعضای کاروان شامل قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح استان‌های مختلف هستند،​ و این کاروان پس از ورود به هر شهری به گلزار شهدای آن شهر می‌ رود و پس از ادای احترام در محافل برنامه ‌ریزی شده حضور می‌ یابند و تلاوت خواهند داشت.
وی کشف استعدادهای قرآنی و همچنین توجه به قاریان و حافظان شهرستانی، مناطق محروم و روستایی را از دیگر اهداف این کاروان بیان کرد.
اعضای کاروان فرهنگی انقلاب بعد از خمین عازم شهرستان محلات می شوند و با خیر قرآنی این شهرستان دیدار سپس به شهرستان دلیجان سفر می کنند تا در محفل انس با قرآن کریم شرکت کنند.
بیت تاریخی امام خمینی ( ره ) عمارتی چهار هسته ای است که چهار حیاط دارد، اما بر خلاف معماری خانه های سنتی ایرانی، هیچ کدام از حیاط ها نقش مرکزی ندارد.
بیت تاریخی امام خمینی (ره) در محله سه پل شهر خمین و در شمال رودخانه این شهر در 200 سال پیش ساخته شده و در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است.
7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی انقلاب انقلاب اسلامی قم نظام جمهوری اسلامی ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، اسامی اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.


پس از برگزاری آزمون انتخابی و ارزیابی‌های انجام شده، ۲۰ نفر شامل استادان، قاریان، حافظان و یک گروه تواشیح، به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و برنامه‌های قرآنی را در جمع حجاج ایرانی و حاجیان دیگر کشور‌ها اجرا خواهند کرد.


سیدپارسا انگشتان قاری مازندرانی هم به همراه اعضای کاروان قرآنی به سفر معنوی حج تمتع اعزام خواهد شد.


در کاروان امسال، حامد شاکرنژاد از خراسان‌رضوی، مهدی عادلی از تهران، سیدکریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان‌رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سیدرضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان‌رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سیدپارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت‌سعید، خلیل سعیدی و محمدامین سبهانی خالص حضور دارند. سرپرستی کاروان نور نیز به عهده علی صالحی‌متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران است.

از چند دهه گذشته، در همکاری مشترک میان کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان اوقاف و امور خیریه، اعزام کاروان قرآنی به حج تمتع در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید