Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@21:23:11 GMT

قیمت سمند سورن در بازار + جدول

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۶۷۱

قیمت سمند سورن در بازار + جدول

خبرگزاری میزان- برای خرید سمند سورن در بازار مدل ۱۳۸۸ با کارکرد ۹۰ هزار کیلومتر به سرمایه ۴۳ میلیون تومانی نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، برای خرید سمند سورن در بازار بسته به سال تولید و میزان کارکرد آن‌ها باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت کرد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟

ایتنا - بررسی آخرین بروزرسانی قیمت‌ها در بازار موبایل ایران نشان می‌دهد گوشی‌های میان‌رده از برندهای مختلف طیف متنوعی از قیمت‌ها را از حدود چهار تا بیست میلیون تومان در بر می‌گیرند.
در بخش میان‌رده‌های اقتصادی، گوشی‌هایی چون گلکسی A05s سامسونگ با قیمت 4.7 میلیون تومان و ردمی A2 پلاس شیائومی با قیمت 3.8 میلیون تومان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای به شمار می‌روند.

در رده میان‌رده‌های متوسط قیمت، گوشی‌هایی مانند گلکسی A15 سامسونگ با 5.8 میلیون تومان، ردمی A3 با 5.4 میلیون و ردمی 13C با 6.3 میلیون تومان جای می‌گیرند.

اما اگر بودجه بالاتری داشته باشید، می‌توانید از میان‌رده‌های امسال شیائومی و سامسونگ یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

 

پوکو X6 پرو با قیمت 18.5 میلیون تومان و ردمی نوت 13 پرو پلاس با 23 میلیون تومان از گوشی‌های جذاب این بخش هستند. همچنین گلکسی A54 سامسونگ با 16 میلیون تومان نیز یک انتخاب خوب محسوب می‌شود.

برای علاقه‌مندان به برند اپل نیز آیفون 13 با قیمت 40 میلیون تومان و آیفون 13 پرو مکس با 120 میلیون تومان از گزینه‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند.

کارشناسان معتقدند انتخاب یک گوشی میان‌رده مناسب نیازمند در نظر گرفتن جنبه‌های مختلف از جمله میزان بودجه، اولویت‌های کاربری و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز است. آنها توصیه می‌کنند که علاوه بر قیمت، به مشخصات فنی گوشی نیز توجه کافی شود تا محصول انتخابی در نهایت رضایت کاربر را تامین کند.

با وجود تنوع قابل توجه در عرضه گوشی‌های میان‌رده، به نظر می‌رسد موبایل‌های شیائومی و سامسونگ همچنان از محبوبیت بیشتری در میان کاربران ایرانی برخوردار باشند. این محبوبیت را می‌توان در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار مشاهده کرد که غالبا توسط برندهای یادشده تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار