Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ زنی 6 پروژه در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، محمدرضا ترکاشوند امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روستاهای برخوردار از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر، گفت: درحال حاضر از مجموع 208 روستای دارای سکنه شهرستان، 134 روستا از خدمات شرکت بهره‌مند هستند و مابقی به صورت خودگردان توسط دهیاران و شوراها اداره می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هم اکنون 24 هزار مشترک روستایی از خدمات امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر برخوردارند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ملایر با اشاره به پروژه‌های قابل بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شهرستان ملایر در ایام مذکور خاطرنشان کرد: در این ایام چهار پروژه با اعتباری قریب به 2 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه‌های مذکور عنوان کرد: بهره‌برداری از شبکه آب شرب روستای حسین‌آباد شاملو با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 190 میلیون تومان، اجرای  قسمتی از شبکه آب روستای ازنا با صرف 200 میلیون تومان اعتبار، بهره‌برداری از شبکه آبرسانی روستای گنبد با صرف 200 میلیون تومان اعتبار، بهره برداری از شبکه آبرسانی روستای حمزه‌لو سفلی با صرف 400 میلیون تومان اعتبار از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری است.

ترکاشوند با اشاره به پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی این شهرستان در ایام الله دهه فجر، بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی تعویض شبکه داخلی روستای آورزمان و همچنین کلنگ زنی خط انتقال روستای حسین آباد- علی آباد با برآورد 5 میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در ایام پیش‌رو  هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز بهره برداری سیستم روشنایی گردنه زاغه در محور همدان - ملایر به طول ۵ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به اینکه گردنه زاغه ملایر جزء محورهای پرتصادف و حادثه خیز استان بشمار می آمد که سالانه شاهد تصادفات رخ به رخ منجر به فوت در این گردنه بودیم، در سال گذشته با استفاده از ظرفیت اکیپ امانی اداره کل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) به طول ۳/۵ کیلومتر در این گردنه به پایان رسید.

آهکی با اشاره به فرسوده بودن سیستم های روشنایی موجود در گردنه زاغه گفت: به منظور ارتقای ایمنی و رفع خاموشی های مکرر، عملیات نوسازی و انتقال سیستم روشنایی به رفوژ وسط در دستور کار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان قرار گرفت که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸٪ آماده بهربردای است.

وی تصریح کرد: طبق گزارش و آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی تعداد تصادفات منجر به فوت در گردنه زاغه به صفر رسیده است و این گردنه نیز از نقاط حادثه خیز استان خارج شده و هم اکنون جزء گردنه های ایمن استان همدان محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی