Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@11:40:06 GMT

ارائه یک بسته حمایتی دیگر تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۷۱۳

ارائه یک بسته حمایتی دیگر تا پایان امسال

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه شیرین دارو در شیراز گفت: دولت تا قبل از عید یک بسته حمایتی دیگر ارایه خواهد داد که به طور حتم مشکلات مربوط به شناخت جامعه هدف برطرف می‌شود.

 

سلمان خدادادی با بیان اینکه در مرتبه اول مشکلاتی مربوط به مشخص نشدن کامل جامعه هدف وجود داشت، افزود: با برگزاری جلسات مختلف به زودی این مشکلات برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی توجه ویژه‌ای به بازنشستگان دارد و براساس مصوبه موجود تمامی خدماتی که به کارمندان ارایه می‌شود باید به بازنشستگان ارایه شد.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه تکمیلی به ۳۰ میلیون تومان رسیده است، اعلام کرد: در موضوع کارگری دولت ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته بوده که با تلاش کمیسیون اجتماعی و مجلس به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

 

خدادادی یادآور شد: رفع مشکلات کارگری در برنامه ششم توسعه مد نظر مجلس قرار دارد که به طور حتم تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.خانوار‌های با درآمد ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان از جمله گروه‌های کارگران ساختمانی، قالی‌ بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش‌فرمایان و رانندگان بین‌ شهری و درون‌ شهری، زنبورداران، کارگران باربر و شاغلین کار‌های خانگی مشمول بسته حمایتی می‌شوند.

 

سهم ریالی سبد حمایت غذایی در مرحله اول برای هر خانوار یک‌نفره حدود ۱۵۰ هزار تومان و برای یک خانوار دو نفره ۲۰۰ هزار تومان و برای یک خانوار سه‌نفره حدود ۲۵۰ هزار تومان و برای خانواری چهار نفره ۳۰۰ هزار تومان و برای خانواری ۵ نفره و بیشتر ۳۵۰ هزار تومان بود.

 

خبرگزاری صداوسیما

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمایت غذایی بسته حمایتی گوناگون مجلس جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علیرضا انجلاسی با بیان اینکه تیم مدیریت بحران سازمان بهزیستی بلافاصله پس از سیل برای ارزیابی خسارات وارده به مددجویان این سازمان وارد عمل شد، اظهار کرد: بازدید میدانی و ارزیابی خسارات مددجویان تحت پوشش شهرستان‌های چابهار، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند و سایر شهرها توسط ستاد بحران اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان و نمایندگان اعزامی از مناطق سیل‌زده جنوب استان با سرعت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه وظیفه خود می‌دانیم از مددجویان آسیب‌دیده در سیل اخیر در سیستان و بلوچستان حمایت کنیم، افزود: بر این اساس مبلغ 3 برابر مستمری برای هر خانواده تحت پوشش آسیب‌دیده از سیل به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه مستمری با توجه به بعد خانوار واریز می‌شود، گفت: برای خانوارهای یک نفره دو میلیون و 293 هزار و 200 تومان، خانوارهای 2 نفره 3 میلیون و 276 هزار تومان، خانوارهای 3 نفره 4 میلیون و 586 هزار و 400 تومان، خانوارهای 4 نفره 5 میلیون و 896 هزار و 800 تومان و خانوارهای 5 نفره 7 میلیون و 207 هزار و 200 تومان پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بسته حمایتی برای خانواده آسیب‌دیدگان اجتماعی
  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • اعلام سهمیه نفت سفید خانوار‌های مازندرانی در بهار ۱۴۰۳
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ماراتن ۶ ساعته تعیین دستمزد ۱۴۰۳ همچنان ادامه دارد
  • ماراتون ۶ ساعته تعیین دستمزد ۱۴۰۳ همچنان ادامه دارد