Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@05:16:12 GMT

ارائه یک بسته حمایتی دیگر تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۷۱۳

ارائه یک بسته حمایتی دیگر تا پایان امسال

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه شیرین دارو در شیراز گفت: دولت تا قبل از عید یک بسته حمایتی دیگر ارایه خواهد داد که به طور حتم مشکلات مربوط به شناخت جامعه هدف برطرف می‌شود.

 

سلمان خدادادی با بیان اینکه در مرتبه اول مشکلاتی مربوط به مشخص نشدن کامل جامعه هدف وجود داشت، افزود: با برگزاری جلسات مختلف به زودی این مشکلات برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی توجه ویژه‌ای به بازنشستگان دارد و براساس مصوبه موجود تمامی خدماتی که به کارمندان ارایه می‌شود باید به بازنشستگان ارایه شد.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه تکمیلی به ۳۰ میلیون تومان رسیده است، اعلام کرد: در موضوع کارگری دولت ۲ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته بوده که با تلاش کمیسیون اجتماعی و مجلس به ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

 

خدادادی یادآور شد: رفع مشکلات کارگری در برنامه ششم توسعه مد نظر مجلس قرار دارد که به طور حتم تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست.خانوار‌های با درآمد ماهانه کمتر از ۳ میلیون تومان از جمله گروه‌های کارگران ساختمانی، قالی‌ بافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش‌فرمایان و رانندگان بین‌ شهری و درون‌ شهری، زنبورداران، کارگران باربر و شاغلین کار‌های خانگی مشمول بسته حمایتی می‌شوند.

 

سهم ریالی سبد حمایت غذایی در مرحله اول برای هر خانوار یک‌نفره حدود ۱۵۰ هزار تومان و برای یک خانوار دو نفره ۲۰۰ هزار تومان و برای یک خانوار سه‌نفره حدود ۲۵۰ هزار تومان و برای خانواری چهار نفره ۳۰۰ هزار تومان و برای خانواری ۵ نفره و بیشتر ۳۵۰ هزار تومان بود.

 

خبرگزاری صداوسیما

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حمایت غذایی بسته حمایتی گوناگون مجلس جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد.

علی قلهکی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « درست است که این دوره پس از ۱۶ سال از راه‌یابی به مجلس بازماندید، ولی قرار نیست که "قیصریه" را به آتش بکشید که! مطالب کمیسیون امنیت ملی مجلس طبقه‌بندی دارد خصوصا اینکه توسط عضو کمیسیون مطرح شود!»

دیگر خبرها

  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟