Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@02:06:38 GMT

دلخوری جلالی از بدقولی مالکان نساجی

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۷۱۶

مجید جلالی، سرمربی تازه وارد تیم فوتبال نساجی مازندران از بدقولی مسئولان این باشگاه به شدت دلخور و ناراحت است.


به گزارش شریان نیوز، مجید جلالی، سرمربی تازه وارد تیم فوتبال نساجی مازندران چند روزی است کار خود در این تیم را آغاز کرده، اما هنوز قراردادش به طور رسمی از سوی مالکان باشگاه نساجی امضا نشده است، اتفاقی که با دلخوری شدید جلالی مواجه شده و این مربی پس از اینکه روز گذشته نیز با بدقولی چندباره مسئولان باشگاه قائمشهری مواجه شد،‌ تصمیم گرفته است فعلاً تا امضای نهایی قراردادش در تمرینات شرکت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می‌رسد مشکلات چند وقت اخیر نساجی، دلیل تأخیر در امضای رسمی قرارداد جلالی بوده و به زودی این قرارداد نهایی خواهد شد.

همچنین خبر دیگر از نساجی این است که پپه لوسادا، مربی اسپانیایی که در این فصل یکی از دستیاران جواد نکونام بود در حال حاضر در کشورش به‌سر می‌برد، ولی مجید جلالی سرمربی جدید نساجی از باشگاه خواسته تا شرایط را برای بازگشت این مربی به ایران فراهم کنند. مسئولان نساجی هم درصدد گرفتن بلیت برای پپه هستند تا این مربی به ایران برگردد و همکاری‌‌اش را با نساجی ادامه دهد.

نساجی در حالی اردوی پنج روزه‌ای را از امروز برپا کرده که مسئولان باشگاه با چند بازیکن مورد نظر جلالی در حال مذاکره هستند، این در حالی است که احتمال بازگشت حامد لک به نساجی هم وجود دارد. البته محمد آبشک هم قصد جدایی از این تیم و پیوستن به تیم سپیدرود را دارد،‌ اما مسئولان نساجی حاضر نیستند به این بازیکن رضایت‌نامه بدهند. آنها معتقدند که با رفتن آبشک به تیم سپیدرود که یکی از رقیبان نساجی محسوب می‌شود، این تیم ضرر خواهد کرد.

منبع: تسنیم

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!