Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@02:03:46 GMT

واکنش مهاجری به تقابل با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۷۱۷

ساعت24-مهاجری با اشاره به بازی دوستانه تیمش با پرسپولیس در تهران گفت: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ما خواهد بود و می‌توانیم شرایط تیم‌مان را بعد از این بازی مورد بررسی قرار دهیم.

 محمدرضا مهاجری درباره  وضعیت فعلی ماشین‌سازی و تمریناتی که این تیم در تعطیلی مسابقات لیگ برترپشت سر گذاشته است، اظهار داشت: ماشین‌سازی برای شروع فصل مشکلات خاص خودش را داشت و شرایط طوری بود که در طول بازی‌ها با مصدومیت بازیکنان مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نیاز به یک فرصت مناسب داشتیم تا روی کارهای تاکتیکی و همچنین بحث بدنسازی کار کنیم. تعطیلی مسابقات لیگ برتر هم بهترین فرصت برای ما بود تا در نهایت روی مسائلی که مدنظرمان بود کار کنیم. خوشبختانه الان وضعیت تیم بهتر است و آماده شروع بازی‌ها می‌شویم.

وی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: در تعطیلات نیم‌فصل پیدا کردن بازیکن خوب سخت است، ولی ما تلاش کردیم چند بازیکن بگیریم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم. البته ما دو بازیکن را از دست دادیم و باید چند بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند تا بتوانیم با تیم‌های دیگر در نیم‌فصل دوم رقابت کنیم. 

مهاجری با اشاره به بازی دوستانه تیمش با پرسپولیس در تهران گفت: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ما خواهد بود و می‌توانیم شرایط تیم‌مان را بعد از این بازی مورد بررسی قرار دهیم. البته قبل از این چند بازی دوستانه انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا برابر پرسپولیس هم یک بازی خوب انجام دهیم. تعطیلات لیگ برتر واقعاً به تیم ما کمک کرد و امیدوارم با شرایط خوبی بازی‌ها را شروع کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که آنها در پایان لیگ قرار گرفتن در کجای جدول را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: در این زمینه چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت بین تیم‌ها سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: خودم هم نمی‌دانم قرار است عضو هیات مدیره پرسپولیس باشم یا نه و فکر می‌کنم با توجه به فاصله زمانی پیش آمده موضوع لغو شده باشد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان که با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سرخپوشان به پایان رسید، در جمع خبرنگاران در مورد حضورش در هیات مدیره پرسپولیس بیان کرد: من در یک مقطع بازیکن پرسپولیس بودم و در مقطع دیگر بازیکن تیم پیکان و از این رو طبیعی است که به تماشای این دیدار بیایم. یک ماه پیش با توجه به الزمات AFC، به من تکلیف شد که در هیات مدیره پرسپولیس کمک کنم. خودم می‌دانم که از لحاظ مالی نمی‌توانم به باشگاه پرسپولیس کمک کنم و یک عضو ورزشی هستم و اگر قرار باشد کمکی هم کنم، ورزشی است. با توجه به شرایط باشگاه، آقای وزیر و دوستان در وزارت ورزش گفتند آنجا باید حضور پیدا کنم. 

او ادامه داد: خودم زمانی که از پیکان آمدم می‌خواستم استراحت کنم اما به ما تکلیف شد که به پرسپولیس کمک کنیم. قرار است که این تیم به یک ارگان دولتی واگذار شود که البته هنوز این امر اتفاق نیفتاده است. من به عنوان کسی که برای پرسپولیس بازی کرده دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد و مهمتر از همه برای مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشد. هواداران فوتبال دوست دارند در بالاترین سطح باشند. فرصت زیادی تا تا گرفتن مجوز حرفه‌ای باقی نمانده و باید الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا رعایت شود.

شکوری با اشاره به حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم گفت: با توجه به شرایطی که باشگاه پرسپولیس دارد خودم هم خیلی راغب نبودم که بیایم اما به من تکلیف شد. فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس نیاز دارد که در آینده شرایط با ثبات‌تری داشته باشد.

او در پاسخ به این پرسش که بالاخره عضو هیات مدیره پرسپولیس است یا خیر؟ تصریح کرد: من خودم هم زیاد در جریان نیستم و با توجه به فاصله زمانی که افتاده فکر می‌کنم موضوع لغو شده باشد. خودم هم زیاد اصرار نداشتم و فقط به خاطر اینکه تکلیف کرده بودند می‌خواستم بیایم. ما به عنوان هوادار در خدمت دوستان هستیم و اگر قرار باشد حضور داشته باشیم هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم. من و امثال من عضو ورزشی هیات مدیره هستیم و اعضای دیگر هستند که مسئولیت‌های دیگر را برعهده بگیرند. اگر من در روزهای گذشته صحبتی نکردم چون می‌دانستم بازی‌های پرسپولیس حساس است و نمی‌خواستم کوچک‌ترین مساله حاشیه‌ای برای تیم به وجود آورد.

شکوری در مورد اینکه گفته می‌شود به این دلیل از باشگاه پیکان بیرون آمده که نسبت به حقوق خود معترض بود و مدیرعامل باشگاه حقوق نجومی دریافت می‌کرد؟ تاکید کرد: اصلا چنین مساله‌ای نیست. غیرحرفه‌ای است که راجع به حقوق کسی صحبت کنیم. مشکلی نداریم و آرزوی موفقیت برای باشگاه پیکان دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناکامی استقلالی‌های سابق در تقابل با آبی‌ها
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • واکنش صالح حردانی به شکایت پرسپولیس
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • پرسپولیس - پیکان؛ تقابل اوسمار با عنایتی در اوج/ پیش بازی
  • واکنش گواردیولا به تقابل با رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • واکنش جدید یحیی به جنجالی‌ترین بازیکن پرسپولیس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و پیکان| حرکت جالب پرسپولیسی ها برای دو بازیکن مصدوم و خوشحالی نکردن یک پرسپولیسی بعد از گلزنی+تصاویر