Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکریم خلیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه پادگان تیپ زرهی 216 ارتش برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گرانقدر، ساعت 19 صبح روز پنجشنبه /چهارم بهمن/ از مقابل مسجد جامع (مسجد سید) به طرف مزار شهدای پائین واقع در میدان 15 خرداد، تشییع و در کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خلیلی ادامه داد: مجلس بزرگداشت شهید احمدی از ساعت 12 تا 16 روز پنجشنبه و شام غربیان نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد 14 معصوم واقع در اسلام آباد، برگزار خواهد شد.
وی افزود: شهید ازبرعلی احمدی، فرزند مرحوم علیار احمدی در سال 1344 در یکی از روستاهای زنجان رود به نام حمزه‌لو دیده به جهان گشود و 18 اردیبهشت 66 عازم خدمت سربازی شده و پس از طی دوره آموزش نظامی راهی منطقه غرب کشور شد.
خلیلی اظهار داشت: این شهید دوران دفاع مقدس، از طریق لشکر 16 زرهی تیپ 2 زرهی گردان 251 عازم منطقه غرب و به عنوان سرباز وظیفه مشغول به دفاع از میهن اسلامی شد و پس از نزدیک به یکسال حضور در منطقه سرانجام 29 خرداد 67 در منطقه مهران براثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه پا، زخمی و از طریق بهداری گردان به بهداری تیپ و به بیمارستان منطقه اعزام شد که به گفته‌ همرزمانش در مسیر، دوباره مورد اصابت گلوله سربازان رژیم بعث عراق قرار گرفت و مفقود شد.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان جهان دوران دفاع مقدس سربازی مسجد جامع جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش صبح امروز (دوشنبه) با حضور مردم شهیدپرور شهرهای کرمان، اختیار آباد و دیگر نقاط استان برگزار شد.

این نوجوان ۱۳ ساله در حمله تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شده بود، دوم اردیبهشت ماه پس از بیش از ٣ ماه بستری بودن در بیمارستان پیامبر اعظم کرمان به پدرش که او نیز در حادثه تروریستی کرمان شهید شده بود پیوست.

کد خبر 6085189

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش