Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:33:19 GMT

انفجار انبار مواد محترقه در تهران 8 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۸۹۱

انفجار انبار مواد محترقه در تهران 8 مصدوم داشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 14 و 23 دقیقه امروز حادثه انفجار و آتش سوزی در خیابان وحدت اسلامی به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در یک منزل 2 طبقه قدیمی به وسعت 100 متر که مملو از مواد محترقه از جمله ترقه های دست ساز و اکلیل و سرنج در حجم زیاد نگهداری شده بود و تعدادی مشغول تهیه ترقه دست ساز برای مراسم جشن چهارشنبه سوری بودند که به یکباره این محل انفجار روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بر اثر شدت انفجار آتش سوزی روی داد و در و شیشه های این منزل قدیمی تخریب شد گفت: در این حادثه 7 خانم و یک آقا دچار مصدومیت شدند که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
ملکی با بیان اینکه این اولین حادثه مربوط به چهارشنبه سوری در تهران بود از شهروندان خواست مکان هایی که در زمینه انبار و مواد محترقه اقدام می کنند به عوامل نیروی انتظامی اطلاع دهند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراکز درمانی مواد محترقه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن گفت: در پی برخورد رخ به رخ پژو و کامیونت ایسوزو در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای گدارکبک ۲ نفر جان باخت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • آتش‌سوزی در پامنار