Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:06:56 GMT

معاون شهردار تهران: از برنامه ها عقب هستیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۸۹۴

معاون شهردار تهران: از برنامه ها عقب هستیم

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، عبدالحمید امامی در آیین تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران افزود: برنامه ای برای جابه جایی نیروها ندارم، اما اگر در مسیر کار نیازی به این کار احساس شود راهکارهای مناسب ارائه خواهد شد زیرا معتقدم نیروی جدید همانند خون تازه است و مجموعه را به تحرک در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر نا امیدی در مردم وجود دارد، بنابراین اگر بتوانیم شهر را به گونه مناسب اداره کنیم به طور قطع روزنه های امید ایجاد خواهد شد.
زریر نگین تاجی سرپرست پیشین معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در این آیین اظهارداشت: در این مدت کارهای بزرگی انجام شده و حداقل می توان گفت جلوی ایجاد بسیاری از بدهی های سرسام آور و قراردادهای باز، گرفته شده است.
وی افزود: درآمد شهرداری در سازمان سرمایه گذاری در سال های قبل کمتر از 10 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه امسال 360 میلیارد تومان از پروژه های مشارکتی درآمد کسب شده است.
نگین تاجی با بیان اینکه میزان درآمدهای شهرداری تهران در این مدت بسیار کوتاه در مقایسه با 5 سال گذشته قابل مقایسه نیست خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار و 200 میلیارد تومان از بدهی شهرداری تهران از ابتدای سال تاکنون پرداخت شده است.
سرپرست سابق معاونت مالی و اقتصاد شهری اضافه کرد: همچنین در این دوره از مسدود شدن حساب های شهرداری تهران به عنوان یک مؤسسه عمومی غیر دولتی جلوگیری شد.

تهرام/9353//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تودیع و معارفه درآمد روابط عمومی شهردار تهران شهرداری تهران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود

شهردار کرمانشاه گفت : معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری گام‌های محکم‌ و منسجم برای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری بردارد و برنامه‌ها را کنترل و هدف‌گذاری کند و در این راستا معاونت منابع انسانی باید لایحه جامع منابع انسانی را تهیه و مشخص کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی، امروز_ پنجشنبه نهم فروردین _ در جمع معاون، مدیران و کارکنان حوزه معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری با اشاره به گستردگی وظایف شهرداری بر برنامه‌ریزی مناسب و منسجم در این معاونت جهت پیشبرد اهداف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت: اگر سازمانی با این حجم از گستردگی وظایف برنامه‌ریزی مناسب و منسجم نداشته باشد، قطعاً دچار روزمرگی و عقب‌ماندگی خواهد شد، چرا که هر انسانی برای زندگی خود برنامه‌ریزی دارد، چه برسد به یک سازمان مانند شهرداری که در همه حوزه‌ها با زندگی مردم سر و کار دارد.

شهردار کرمانشاه افزود: انتظار است معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری گام‌های محکم و منسجم برای رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری بردارد و برنامه‌ها کنترل و هدف‌گذاری شود و در این راستا معاونت منابع انسانی باید لایحه جامع منابع انسانی را تهیه و مشخص کند در بخش‌های مختلف شهرداری چقدر نیرو لازم دارد آمار نیروها مشخص و نیازسنجی شود که چقدر شهرداری در زمینه نیرو کمبود یا اضافه دارد.

وی ادامه داد: در خصوص ارتقا و پست‌ها در شهرداری وضعیت ناهنجاری داریم که باید کمیته انتصابات این مورد را رفع کند، در این معاونت باید سرمایه‌های انسانی ساماندهی شود، ما الان در شهرداری با کمبود نیرو هم مواجه هستیم، همین الان حدود دو هزار نفر کمبود نیرو داریم و این وظیفه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی است که در این خصوص راهکار ارائه دهد.

نوروزی گفت: منزلت و معیشت کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد و برای آنها امکانات رفاهی و تفریحی و درمانی مناسب تدارک دیده شود و ارزیابی عملکرد در حوزه پرسنلی مرتب انجام گیرد تا پرسنل تعلق سازمانی داشته باشند.

وی در پایان گفت: ارتقای درجه شهرداری کرمانشاه در کشور یک نیاز است که باید به جد پیگیری شود، این یک مسئله مهم برای شهرداری است که می‌تواند در همه زمینه‌ها برای شهرداری سودآور باشد.

کد خبر 739929

دیگر خبرها

  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • لایحه جامع منابع انسانی تهیه و مشخص شود
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان