Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@12:46:23 GMT

وظیفه رسانه‌های داخلی خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۹۲۱

وظیفه رسانه‌های داخلی خنثی‌سازی هجمه‌های دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان افزود: دشمن از طریق شبکه ماهواره‌ای، فضای مجازی و آنچه که در اختیار دارد به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

وی بیان داشت: باید برنامه های دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سالهای گذشته برگزار شود و دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه به صورت دقیق اطلاع‌رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تصریح کرد: در این برهه از زمان هر کسی که بخواهد فضای امید را از مردم بگیرد در راستای اهداف دشمن گام برداشته و اعتمادبخشی در جامعه باید مورد توجه مدیران باشد.

استاندار بر برجسته‌ کردن خدمات نظام و اقدامات سازنده در دوران سازندگی و سالهای پس از جنگ تاکید کرد و گفت: تقویت وحدت ملی و همگرایی در میان مردم و مسؤولان ضرورتی اساسی است و هر جایی که وحدت ملی خدشه‌دار شود دشمن ورود پیدا می کند لذا تقویت وحدت ملی باید همواره مورد توجه باشد.

احمدی بیان داشت: طراحی هدفمند دشمن این است که گروهای آسیب‌پذیر را شناسایی و از طریق این گروه‌ها موج رسانه‌ای و تنش اجتماعی ایجاد کند و در این راستا مدیران موظف هستند گروههای آسیب‌پذیر را شناسایی کنند و مشکلات آنها را حل و اجازه خلق نارضایتی و تنش اجتماعی را ندهند.

وی افزود: مدیران باید پیگیر جذب اعتبارات ملی دستگاه خود باشند و همچنین در راستای خدمت به مردم باید میز خدمت به درستی فعالیت کند و از حالت فرمالیته که در برخی ادارات دارد، خارج شود.

کد خبر 4521793

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم

به گزارش جماران؛ استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

 

استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.

 

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در ستاد عفاف و حجاب استان که به میزبانی فرمانداری تهران و با حضور معاونین و مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عملیات افتخارآفرین سپاه پاسداران و تحقق «وعده صادق»، با اشاره به ابعاد مختلف فتنه دشمنان در حوزه حجاب و عفاف اظهار کرد: بدخواهان این نظام و انقلاب به دنبال از بین بردن اعتقادات دینی مردم هستند.

 

استاندار تهران با بیان اینکه حجاب از آموزه‌های دینی و رکن مهم فرهنگ اسلامی محسوب می‌شود، گفت: امروز که در یک جنگ ترکیبی شناختی قرار داریم بیش از هر زمان دیگری باید به حفظ دین و فرهنگ توجه داشته باشیم، چرا که آسیب به این ارکان صدمات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می‌کند.

 

فخاری خطاب به مسؤولان و مدیران عنوان کرد: آن نقطه که مسؤول و مدیری نسبت به فرهنگ جامعه، اداره و یا سازمانی دچار کم کاری‌ و کم توجهی‌شود، همان نقطه آغاز ایجاد شکاف عمیق توسط دشمن برای از بین بردن اتحاد و رخنه فرهنگی است، لذا با توجه به منویات رهبری از همه مسؤولان می‌خواهم نسبت به موضوعات فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به موج سواری‌های دشمن در راستای بزرگ نمایی مشکلات و ناامیدی مردم از نظام، عنوان کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد، آنان با سرمایه گذاری‌های کلان در تلاش هستند که حرمت‌ها و نمادهای دینی ایران اسلامی را هم برای بانوان و هم برای آقایان کمرنگ کنند، لذا همه ما به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم و از هر فرصتی برای تبیین و تزریق امید و آگاهی به مردم استفاده کنیم.

 

استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی که نیروی انتظامی میدان دار حوزه عفاف و حجاب است، باید دستگاه‌ها ضمن پرهیز از موازی کاری، از راهبرد آگاه سازی آحاد جامعه به خصوص جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان استفاده کنند و حول یک محور قرار بگیرند.

 

دیگر خبرها

  • کمک ۱۰ کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • توسعه درآمدها و خنثی سازی تحریم های فروش نفت و گاز با پیگیری دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • هنرمندان با تولید آثار فاخر عملیات روانی دشمن را خنثی کنند