Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@09:53:21 GMT

عطرافشانی قبور شهدای کوهبنان در دهه فجر

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۷۹۳۷

عطرافشانی قبور شهدای کوهبنان در دهه فجر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در جمع اعضای کمیته بسیج ستاد دهه فجر شهرستان گفت: همزمان با آغاز جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای شورای اداری، تأمین و مردم ولایت‌مدار شهرستان کوهبنان مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهیدان انجام می‌شود تا بار دیگر شاهد تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان همیشه جاوید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اکران فیلم در خصوص انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات بومی و محله‌ای و نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و بسیجیان از جمله برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است.
مسئول کمیته بسیج ستاد دهه فجر کوهبنان یادآور شد: شهیدان همیشه جاوید از جمله کسانی بودند که در دوران پیروزی و تثبیت انقلاب نقش مهمی ایفا کردند و تا آخرین قطره خویش از ارزش و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند به همین مناسبت در ایام‌الله دهه فجر شاهد برگزاری یادواره شهدای بخش طغرالجرد خواهیم بود.
وی دیدار با خانواده معزز شهیدان و جانبازان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، رونمایی از کتاب نقشه راه انقلاب و برگزاری عصر شعر و خاطره را از دیگر برنامه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در دهه فجر بیان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از برگزاری همایش کوهنوردی به همراه قرائت دعای ندبه، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم شهرستان و برگزاری نشست کتابخوان با موضوع انقلاب اسلامی در ایام‌‌الله دهه فجر خبر داد.
وی برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، مراسم شامگاه یاد یاران، نشست یاران انقلاب، برگزاری صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه های دهه فجر کوهبنان دانست.
زاهدی تأکید کرد: پاسداران و بسیجیان بصیر و ولایت‌مدار کوهبنان همزمان با مردم سراسر کشور در مراسم یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده و باشکوه خواهند داشت تا بار دیگر با طنین فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی و رژیم پوشالی صهیونیستی را به نمایش بگذارند.
وی گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند با شدت بخشیدن به تهدیدها و تحریم‌ها راه به جایی نخواهند برد بلکه این مهم فرصت مناسبی برای پیشرفت جوانان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است

به گزارش خبرنگار خبرنگار مهر، دومین گردهمایی و تجلیل از فعالان فرهنگی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و امنیت برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در این گردهمایی گفت: بسیج یک فرهنگ است. بسیج یک حرکت فرهنگی است، که باعث شد امامین انقلاب تنها نمانند.

سردار علی افضلی افزود: با تمام سربلندی به دنیا اعلام کردیم که بیش از ۴۵ سال پشتیبان امامین انقلاب اسلامی بودهایم.

وی ادامه داد: از بهمن ۵۷ تا امروز در هر عرصه‌ای که دشمنان انتخاب کردند تا به انقلاب ما ضربه بزنند، مردم ما حاضر بودند؛ زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، اجتماعی و مردمی بود و حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را با آیه شریفه «… أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی وَ فُرادی‌…» یعنی قیام برای خدا شروع کرد.

سردار افضلی با اشاره به درک متقابل بین امام و امت، خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه همه جانبه از جنگ تحمیلی تا تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی به مقابله با انقلاب اسلامی آمدند، اما درک متقابل بین امامین انقلاب و امت و جهاد فرهنگی فعالان فرهنگی، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: هر ۲ دقیقه با یک دروغ و شایعه پراکنی از سوی دشمنان مواجه هستیم؛ زیرا دشمن در کف میدان مبارزه با ملت ما و انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

سردار افضلی با اشاره به آیات شریفه ۲۲ از سوره مبارکه مجادله و ۵۴ از سوره مائده، اظهار کرد: اینها آیات انقلاب ما هستند. دشمنان بعد از شکست در تحریم‌ها و جنگ‌های پنج گانه زمینی، دریایی و هوایی، سایبری و اطلاعاتی، امروز به جنگ شناختی روی آورده اند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: دست ما در جنگ شناختی هم پر است و باید بدانیم که دشمن شگردهای معاویه در مقابله با امیرالمؤمنین را بروز کرده و علیه ما به‌کار گرفته است. دشمن به دنبال محو و ریشه کن کردن فرهنگ اسلام ناب است و رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است.

سردارافضلی تأکید کرد: ما به برکت انقلاب و نظام و رهبری امامین انقلاب و مردم مکتبی، سرمایه‌های بزرگی داریم. فرهنگ و هویت ما برگرفته از مکتب دینی و الهی و قرآنی ماست.

وی دروغ پردازی رسانه‌های فارسی زبان وابسته به بیگانگان را یادآوری کرد و افزود: ایمان مردم ما، بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت کشور است و دشمنان برای تضعیف معنویت و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و تضعیف جایگاه رهبری و ایجاد دوقطبی کاذب در جامعه تلاش می‌کنند، که باید هوشیار باشیم و وحدت و انسجام و سرمایه‌های اجتماعی خود را حفظ کنیم.

سردار علی افضلی بار دیگر با تقدیر از زحمات فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین و نهضت روشنگری، گفت: دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود، که شایسته است بیشترین استفاده را از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان داشته باشیم.

وی از فعالان فرهنگی هنری خواست ایده‌ها، طرح‌ها و نظریات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در ۱۴۰۴ به معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ارائه دهند.

در این مراسم از پدر شهید قاسمی و والدین شهید محمد گودرزی از شهدای مدافع امنیت و رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) و فعالان فرهنگی برگزیده استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تجلیل شد.

کد خبر 6058462

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس
  • رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است
  • بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است
  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • مسوولان دیلم با خانواده شهید «محمدرضا بازویی» دیدار کردند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برگزاری آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت
  • در کنگره شهدا باید بتوان پیام شهیدان را به دل‌ها منتقل کرد