Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در  هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان تیم هندبال سپاهان به دنبال کم کردن فاصله خود با صدر جدول است.  

سیزدهمین هفته از لیگ برتر هندبال مردان در حالی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود که ذوب‌آهن در این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان هفته دوازدهم این مسابقات ، تیم‌های زاگرس اسلام‌آباد با 20 امتیاز ، سپاهان اصفهان با 17 امتیاز و نیروی زمینی کازرون با 15 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تیم صدرنشین زاگرس اسلام‌آباد در این هفته میزبان نیروی زمینی کازرون است و این فرصت را دارد که یکی از مدعیان لیگ امسال را موقتاً از کورس خارج کند.

اما سپاهان که یک بازی کمتر نسبت به این 2 تیم برگزار کرده است روز جمعه به مصاف سربداران سبزوار می‌رود. شهر سبزوار در سال‌های گذشته همواره تیم‌هایی مدعی در لیگ برتر هندبال داشت اما سربداران سبزوار نشانی از یک تیم مدعی ندارد و با 4 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سپاهان که دیدار رفت موفق به شکست 25 بر 20 سربداران سبزوار شده است، به دنبال تکرار این پیروزی این بار در زمین حریف خواهد بود.

تیم هیئت هندبال نجف‌آباد نیز که هفته گذشته بالاخره طعم برد در لیگ برتر را چشید و از قعر جدول رده‌بندی جدا شد، در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف صنعت مس کرمان می‌رود ؛ بازی رفت 2 تیم با پیروزی 30 بر 24 مس کرمان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ سفر سپاهان به سبزوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سپاهان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز با برگزاری دو مسابقه دیگر خاتمه یافت و حالا تیم‌ها آماده رقابت در 6 هفته پایانی می‌شوند.

از ابتدای سال 1403 به غیر از دیدارهای معوقه از هفته‌های قبل، سه هفته مسابقات لیگ برتر تاکنون انجام پذیرفته که 4 تیم هنوز نتوانسته‌اند بردی به دست بیاورند.

گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک 4 تیمی هستند که در 1403 در حسرت پیروزی باقی مانده‌اند و برای دستیابی به این هدف باید در 6 هفته باقیمانده لیگ برتر شرایط بهتری را رقم بزنند.

هرکدام از تیم‌ها از ابتدای سال 1403 سه بازی مقابل حریفان انجام دادند که از کسب پیروزی بازمانده‌اند و برای برد در هفته‌های پایانی تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد