Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:12:26 GMT

جزئیات تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۸۰۵۲

جزئیات تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده پایتخت

مراسم‌های وداع، تشییع و یادبود شهید علیرضا زیبرم در روزهای سوم، چهارم و پنجم بهمن‌ماه برگزار می‌شود. ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، شهید «علیرضا زیبرم» امشب، چهارشنبه، سوم بهمن ماه 97 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع کوی منصوریه واقع در شهر ری، پل سیمان، پشت اداره برق، خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید فردا، پنج‌شنبه، چهارم بهمن ماه 97 از ساعت 3:30 در شهر ری آغاز می‌شود. این مراسم با حضور عموم مردم از میدان اصلی شهر ری آغاز شده و به سمت حرم سید الکریم(ع) ادامه خواهد داشت. پیکر مطهر این شهید پس از تشییع برای انجام مراسم خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد.

مراسم یادبود این شهید تازه تفحص شده در روز جمعه، پنجم بهمن‌ماه 97 از ساعت 14:30 الی 16:30 در مسجد جامع کوی منصوریه شهر ری برگزار می‌شود.

نخستین دیدار مادر با پیکر شهید پس از 30 سال+عکس و فیلمپایان 30 سال چشم انتظاری مادر یک شهید تهرانی+فیلمشناسایی پیکر مطهر شهید «علیرضا زیبرم» پس از 30 سال

پیکر مطهر شهید علیرضا زیبرم در سال 67 به شهادت رسیده‌ است، 30 سال مفقودالاثر بود که پیکر مطهر او طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد و پیکرش به کشور بازگشت. شهید علیرضا زیبرم متولد 30 شهریور ماه 1346 بود. او دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی بود که حضور در جبهه‌ها را مقدم شمرد و از طریق لشکر 19 فجر شیراز عازم جبهه جنگ تحمیلی شد و سرانجام در آخرین ماه‌های جنگ یعنی در چهارم خرداد ماه سال 67 در پاسگاه زید به شهادت رسید. مراسم نخستین دیدار مادر این شهید دفاع مقدس با پیکر فرزند روز گذشته، دوم بهمن ماه در معراج شهدای تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس شهدای گمنام کمیته جستجوی مفقودین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • فیلم/ تدفین شهید ۱۳ سالۀ حادثۀ تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان