Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، طلسم عدم خرید مهاجم استقلالی ها فاصله زیادی تا شکسته شدن ندارد و مدیران استقلال موفق شدند یکی از گزینه های مورد نظر را برای اضافه شدن به جمع شاگردان شفر متقاعد کنند و هم اکنون مذاکرات نهایی در ترکیه در حال برگزاری است. اسماعیل گونکالوس مهاجم ۱۸۴ سانتی متری و سابق پاختاکور که فصل گذشته در لیگ ازبکستان حضور داشت، در ترکیه با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه جلسه ای برگزار کرده و باید به زودی شاهد اعلام رسمی خبر استقلالی شدن او باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسماعیل گونکالوس بازیکن گینه ای – پرتغالی که سابقه حضور در هیرت آف میدلتون اسکاتلند را دارد، با پیراهن این تیم موفق به گلزنی برابر سلتیک و رنجرز شده است. او همچنین پیش از این در لیگ های قبرس و عربستان و البته پرتغال و فرانسه نیز به میدان رفته و ۲۷ سال سن دارد.

 

اسماعیل گونکالوس که فوتبال خود را در لیگ پایه های پرتغال آغاز کرده، تا پایان لیگ ازبکستان در تیم فوتبال پاختاکور حضور داشت و موفق شد بیش ۱۳ گل برای این تیم به ثمر برساند؛ لیگ ازبکستان تقویمی متفاوت از لیگ ایران دارد و مسابقات این کشور به تازگی به پایان رسیده و به همین جهت این بازیکن از نظر بدنی شرایط مناسبی برای اضافه شدن به استقلال دارد.

 

البته هنوز مدیران استقلال در این باره اظهار نظر قطعی نکردند اما سفر علی خطیر معاون ورزشی استقلال به کشور ترکیه، نشان می دهد که توافقات اولیه میان استقلال و این بازیکن حاصل شده و استقلالی ها فاصله زیادی تا امضای قرارداد با این بازیکن ندارند و به زودی باید شاهد اعلام نام مهاجم جدید استقلال باشیم.

 

پارس فوتبال

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مهاجم خارجی علی خطیر شفر پاختاکور بازیکن سابق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در مصاف استقلال مقابل شمس‌آذر که با برتری 3 بر 2 آبی‌ها خاتمه یافت، ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند. این مهاجم باتجربه که حالا بهترین گلزن استقلال در فصل جاری محسوب می‌شود، در جریان مسابقه گذشته شادی گل جالبی نیز انجام داد.

محمدی بعد از گلزنی خود مقابل شمس‌آذر ابتدا جای حلقه ازدواج خود را بوسید و در ادامه با انگشتان دو دست خود حرف A انگلیسی را نشان داد. اتفاقی که برای طرفداران استقلال بسیار جالب بود.

محمدی با این کار خواست گل خود را به همسرش تقدیم کرد و نشان دادن حرف A نیز که حرف اول نام همسر و فرزندش است به همین خاطر صورت گرفت.

مهاجم استقلالی‌ها که یکی از پر سر و صداترین خریدهای این تیم در ابتدای فصل بود، حالا با شرایط خوب کارش را ادامه می‌دهد و امیدوار است با ادامه درخشش خود بتواند در پایان فصل همراه با تیمش قهرمان شود.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی