Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،رئیس کانون بازنشستگان شهرستان گلوگاه در هشتمین اردوی آموزشی، تفریحی و تشکیلاتی اعضای هئیت مدیره کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران با بیان این مطلب گفت: مسئولین و متولیان امور باید بدانند که شکنجه ی عیان و پنهانی به این قشر از جامعه آمده است .

محمد تقی محمودی اظهار داشت: باید وزارت رفاه فکری به حال حقوق و دستمزد پایین این گروه از جامعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی بیان داشت: از این شرایط سخت تنها می توان با همدلی و هم صدایی با موفقیت گذر نمود.

وی با اشاره به این مطلب که مشکلات معیشتی در حال شکنجه ی بازنشستگان است افزود: حقوق دریافتی بازنشستگان و مستمری بگیران تنها کفاف هزینه ی یکهفته از زندگیشان را می دهد و این امر موجب گردیده که شرمنده ی خانواده هایشان شوند.

وی از محرومیت خدمات رفاهی و تفریحی بازنشستگان سخن به میان آورد و افزود:متاسفانه بازنشتگان تنها زنده اند و هیچ لذتی از زندگی خود نمی برند.

ریئس کانون بازنشستگان گلوگاه در پایان سخنانش از مسولین مربوطه خواست تا اقدامات جدی تری را نسبت به اجرای قانون همسان سازی به انجام برسانند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق دستمزد مشکلات خدمات رفاهی کانون بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز حقوق بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز :

جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیئت وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند