Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا، کشتی فرنگی جام تختی و مسابقه فوتبال بین تیم های رئال مادرید - خیرونا، تاتنهام – چلسی و آرسنال – منچستریونایتد به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات ورزشی از شبکه رادیویی ورزش در تاریخ چهارم و پنجم  بهمن به شرح زیر است:

پنجشنبه 4 بهمن از ساعت 16:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی محسن افضلی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ویتنام - ژاپن پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعت 19:30 همین روز با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای خسرو والی زاده و تهیه کننده گی احمدرضا طاهری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و چین پخش می شود.

همچنین از ساعت 23:15 با گزارشگری هوتن خداپرست و تهیه کنندگی حسین سلطانی، مسابقه فوتبال بین تیمهای رئال مادرید – خیرونا و  تاتنهام – چلسی پخش می شود.

جمعه 5 بهمن از ساعت 14:00 با گزارشگری سعیدرضا میرزاشفیع ، اجرای غلامعلی پیرایرانی و تهیه کنندگی فرما غریب نژاد، رقابت های رده بندی و فینال مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اندیمشک پخش می شود.

از ساعت 16:30 همین روز با گزارشگری علی اکبر ارمنده، اجرای مهدی نیلاش و تهیه کننده گی سیدمسعود نجات، مسابقه فوتبال بین تیم‌های کره جنوبی و قطر پخش می شود.

همچنین از ساعت 19:30 با گزارشگری خسرو والی زاده و تهیه کننده گی صدف سبحانی، مسابقه فوتبال بین تیم‌های امارات و استرالیا پخش می شود و سرانجام از ساعت 23:30 با گزارشگری مهرزاد عطاران، مسابقه فوتبال بین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد از طریق موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایران و چین ژاپن فوتبال کره جنوبی کشتی فرنگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست

وزیر ورزش و جوانان با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی‌ فوتسال دیدار کرد..

طرفداری| کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه با حضور در مرکز ملی فوتبال، با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی‌ فوتسال دیدار کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت:

از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد. تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبودها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.

هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت:

خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم. امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید. بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتما موثر است و به آقای شمسایی تبریک می گویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است. 

وزیر ورزش و جوانان بیان داشت:

جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا ‌تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشورهای مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیر مقدم به وزیر و همراهان گفت:

تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد. این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت:

هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست. ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم.

در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد. تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • دعوت از هشت فرنگی کار قمی به مسابقات بین المللی جام تختی
  • جواد خیابانی چطور از بازیگری در فوتبال به گزارشگری رسید؟ | ببینید
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست