Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای به رحمانی فضلی وزیر کشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه خواستار پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باندهای قاچاق و حامیانشان شدند.

مشروح نامه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران آمده است:

در نهایت بهت و ناباوری شنیدیم که استانداری تهران که یکی از وظایفش تامین امنیت استان در برابر ناامنی اقتصادی و قاچاق است در حرکتی عجیب با توقف طرح مبارزه با پوشاک قاچاق در سطح عرضه، موجبات خوشحالی قاچاقچیان و قاچاق فروشان و دلخوری تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش کشورمان در سال «حمایت از کالای ایرانی» را پدیدآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرحی که با اجرایش امنیت اقتصادی و سلامت و فرهنگ از گزند آسیب‌های ناشی از آن در حوزه فعالین و مصرف کنندگان پوشاک مصون می شد و تولید و اشتغال رونق بیشتری می گرفت.

نظر به مسئولیت شما در راس ساختار وزارت کشور و تعریف استانداری ها و استان داران ذیل این ساختار و نیز با عنایت به عضویت شما در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، و نیز تاکیدات فراوان ایشان در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز خواهشمندیم چنانچه عزمی برای مبارزه با فساد دارید، در اسرع وقت، دستور لغو وقفه ایجاد شده و ادامه قاطعانه و جدی تر طرح را صادر نموده و با بررسی همه جانبه این رفتار قبیح، خاطیان از امور دولتی برکنار و به قوه قضاییه معرفی شوند بلکه با مجازات مجرمان، گامی در جهت احقاق حقوق تولیدکنندگان و کارگران عزیز کشورمان بردارید.

مطمئنا ادامه فعالیت ارتزاق کنندگان از فساد و قاچاق، سبب آلوده کردن افراد دیگر به این ویروس مهلک و سمی خواهد شد که فساد پایه‌های هر حکومتی را متزلزل خواهد ساخت و مبارزه با قاچاق و فساد نیازمند انسان‌های پاک و شجاع می‌باشد که در مقابل باندهای قاچاق و مفسدان اقتصادی عرصه را خالی نکنند. در نظر داشته باشید که اگر ثبات و امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد، افراد سالم و سرمایه گذار شریف هم در میدان تولید و خدمت باقی نخواهد ماند و از دور خارج خواهد شد.

منتظر اقدام مقتضی حضرتعالی و اعلام شروع پیگیری طرح و همچنین برخورد جدی و قاطع با باند های قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر موضوع خواهیم بود.

انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

کد خبر 4521838

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن هاي اسلامي قاچاق قاچاق پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور گفت: از همه همکاران خواسته شده است نسبت به انتشار فراخوان های جعلی با این عنوان که به بهانه گرانی ها و شرایط خاص اقتصادی صادر می شود هوشیار باشند و طعمه این سوء استفاده و جعل عنوان نشوند.    رضا تیموری همچنین به آخرین اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور درخصوص پاسخ سپاه به حملات تجاوزکارانه رژِیم صهیونیستی اشاره و افزود: از پاسخ و اقدام و عملیات غرورآفرین شنبه شب نیروهای جان برکف نظامی کشورمان در قبال رژیم گستاخ و متجاوز صهیونیستی قدردانی و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام، هیبت و هیمنه پوشالی و پوسیده این رژیم را در هم کوبید.   رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور همچنین به آخرین اطلاعیه کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور درخصوص پاسخ سپاه به حملات تجاوزکارانه رژِیم صهیونیستی اشاره و گفت: از پاسخ و اقدام و عملیات غرورآفرین شنبه شب نیروهای جان برکف نظامی کشورمان در قبال رژیم گستاخ و متجاوز صهیونیستی قدردانی و تشکر می کنیم و معتقدیم این اقدام، هیبت و هیمنه پوشالی و پوسیده این رژیم را در هم کوبید.   تیموری افزود: از پاسخ انقلابی و مقتدرانه به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به خود می بالیم و اقتدار و قدرت این واکنش را برگرفته از قدرت ایمان، جهاد و شهادت فرزندان این مرز و بوم می دانیم.   وی که ریاست انجمن‌ صنفی کامیونداران خراسان رضوی را نیز برعهده دارد ادامه داد: برخی کوردلان و فریب خوردگان خارج از کشور با صدور بیانیه های جعلی شبیه آنچه پیش از این بیان شد می خواهند همراه و همسخن با رژیم غاصب صهیونیستی شوند و با این نوع اقدامات از شدت این سیلی به صورت اشغالگران قدس شریف بکاهند.   رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور با اشاره به سوء استفاده بدخواهان از برخی شرایط اقتصادی گفت: کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور به هیچ عنوان برای استحقاق حقوق صنفی این مجموعه سکوت نخواهد کرد و در تمامی فرصت ها برای گرفتن حق مشروع، منطقی و قانونی خود به خصوص از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مطالبه گری می کند با این حال از همه همکاران با بصیرت درخواست می شود مراقب حرکات دشمنان انقلاب و کشور باشند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • اتحادیه تشکل های صنفی کامیونداران ایران وجود خارجی ندارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است