Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@09:04:28 GMT

افترا هواداران به بازیکن ملی پوش استقلال؟!

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۸۳۴۴

افترا هواداران به بازیکن ملی پوش استقلال؟!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بعد از شکست تیم ملی عراق مقابل قطر و حذف از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در مرحله یک هشتم نهایی هواداران عراقی به شدت ناراحت و ناراضی بودند.

 

همچنین گلزنی بسام الراوی به عنوان یک بازیکن که اصالتی عراقی دارد؛ اما در تیم ملی قطر بازی می کند، صدای اعتراض تماشاگران عراقی را درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از تماشاگران این تیم در مصاحبه تصویری درباره حذف تیم ملی عراق گفت:

تیم ما خوب بازی کرد؛ اما به هر حال این فوتبال است و برد و باخت دارد. من می گویم این باخت تقصیر کادرفنی و بازیکنان ما نیست؛ بلکه تقصیر بازیکنی است که جلوی کشور خودش گل می زند و خوشحالی می‌کند! حداقل گل هم می زنی، خوشحالی نکن!»

 

جالب اینکه برخی دیگر از تماشاگران در مصاحبه های خود خستگی و حتی مصدومیت های پی در پی بازیکنان تیم ملی عراق در بازی با قطر را عمدی می دانستند! در این مسابقه سرمربی عراق ۳ تعویض اجباری داشت چون بازیکنانش مصدوم شدند و از زمین بیرون آمدند.

 

در این بین یکی از مصدوم شدگان طارق همام بازیکن تیم استقلال تهران بود.

 

این هواداران عراقی معتقد بودند بازیکنان تیم ملی کشورشان به خاطر اینکه با تیم های قطری قرارداد امضا کنند، دست به چنین کاری می زنند و قبلا هم چنین اتفاقاتی سابقه داشته است!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: طارق همام تیم ملی قطر جام ملتهای آسیا 2019 هواداران فوتبال تیم ملی عراق استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند