Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست بررسی راه‌های تولید و صادرات کالاهای ایرانی به ویژه در زمینه مبل و ملزومات اداری با حضور کاظم سجادی، سفیر کشورمان در ایروان و جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در بخش تولید کارهای چوب، مبلمان و تجهیزات اداری برگزار شد.

به گزارش ایسنا،‌ سید کاظم سجادی، سفیر کشورمان در این نشست با تاکید بر قابلیت و توانایی رقابت کالاهای ایرانی برای عرضه در ارمنستان و کشورهای عضو اتحادیه اورآسیا و به ویژه بازار بزرگ روسیه امضای تفاهم‌نامه با اتحادیه اورآسیا، ایجاد منطقه آزاد مغری، لغو ویزا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را زمینه مناسبی برای حضور و فعالیت تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ایرانی دانست و آمادگی سفارت ایران در ایروان را برای هرگونه همکاری در این زمینه اعلام کرد.

سفیر کشورمان در ایراون با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف صنعتی، تجاری، آموزش و... پیشرفت‌های بزرگی در ایران اسلامی به وجود آمده اما تاکنون نتوانسته‌ایم فرهنگ صادراتی را در میان صنایع کشورمان رواج دهیم و به بازارهای جهانی فکر کنیم،‌ خواستار استفاده از تجارب فعالان اقتصادی، نگاه جدید به عرصه کسب و کار با هدف صادرات جهانی، برنامه‌ریزی و هماهنگی در این زمینه شد.

همچنین در ادامه این نشست نیز تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت مبل و چوب ضمن معرفی زمینه فعالیت و تخصص کاری خود کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی ایرانی را قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی عنوان کردند و ظرفیت بازار اتحادیه اورآسیا و ارمنستان را زمینه مناسبی برای عرضه کالاهای ایرانی دانستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفیر ایران در ایروان صنایع چوب و مبل کشورهای حوزه اورآسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) جوانان در لبنان با حضور بنیامین فرجی تنها نماینده پسر کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ ساله‌ها آغاز شد.   بنیامین فرجی ملی پوش کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ سال با دو پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر مقابل دو نماینده کشور میزبان به عنوان صدرنشین گروه اول، به مرحله حذفی راه یافت.   فرجی در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله ۱/۴ پایانی با برنده دیدار ادهم اسماعیل از کشور مصر در مقابل احمد فاحش از لبنان مسابقه خواهد داد. رقابت‌های مرحله ۱/۴ پایانی رده سنی زیر ۱۷ سال چهارشنبه پیگیری خواهد شد.   ملی پوش کشورمان در رقابت‌های گروهی زیر ۱۹ ساله‌ها نیز چهارشنبه با حریفانی از کشور قزاقستان و لبنان به رقابت خواهد پرداخت.   الینا رحیمی دیگر ملی پوش ایرانی که رتبه ۲۹۲ رنکینگ دنیا را در اختیار دارد، در جدول گروه چهارم با فاطیما الداکدوکی صاحب رنکینگ ۴۶۵ دنیا و جول کاسب دو نماینده از کشور لبنان روبرو خواهد شد، رحیمی در آخرین مرحله گروهی با فیروز الشافی از مصر به رقابت خواهد پرداخت.   مسابقات کانتندر جوانان لبنان ۷ تا ۱۰ فروردین به میزبانی شهر بیروت در جریان است.

دیگر خبرها

  • رایزنی‌ها با ترکمنستان در زمینه انرژی، ترانزیت ثمربخش بود
  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • کالاهای موردنیاز پارس جنوبی از تولیدکنندگان استان بوشهر تامین شود
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان