Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@05:01:37 GMT

انفجار انبار مواد محترقه در تهران/ 8 مصدوم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۸۳۷۶

 

تهران- ایرنا- انبار و مرکز تولید ترقه های دست ساز در خیابان وحدت اسلامی تهران دچار انفجار و آتش سوزی شد که در این حادثه 8 نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 14 و 23 دقیقه امروز حادثه انفجار و آتش سوزی در خیابان وحدت اسلامی به سامانه 125 اعلام و ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی با بیان اینکه در یک منزل 2 طبقه قدیمی به وسعت 100متر که مملو از مواد محترقه از جمله ترقه های دست ساز و اکلیل و سرنج در حجم زیاد نگهداری می شد، گفت که با این شرایط تعدادی نیز مشغول تهیه ترقه دست ساز برای مراسم چهارشنبه سوری بودند که به یکباره این محل دچار انفجار شد.

وی افزود:بر اثر شدت انفجار،آتش سوزی روی داد و در و شیشه های این منزل قدیمی تخریب شد و 7 زن و یک مرد دچار مصدومیت شدند که توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه این اولین حادثه مربوط به چهارشنبه سوری در تهران و در سال جاری است ،از شهروندان خواست مکان هایی که در زمینه انبار و مواد محترقه اقدام می کنند را به عوامل نیروی انتظامی اطلاع دهند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش نشانی ترقه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت