Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سومین جلسه شورای ورزش همگانی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ضمن عذرخواهی از مردم استان بالاخص شهروندان ارومیه ای و جامعه بزرگ ورزشی و جوانان به جهت قطع درختان مجموعه ورزشی تختی که اوایل هفته رخ دادگفت: قطع درختان مجموعه ورزشی تختی که خاطرات زیادی با آن درختان داریم و با آنها زندگی کرده ایم اتفاق ناگواری بود که موجب ناراحتی همگان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این درختان جزئی از حیات و زندگی ما بودند و شخص بنده با آنها زندگی کرده ام، به آنها آب داده ام و وجود آنها طراوتی خاص به مجموعه ورزشی تختی داده بود. چمن گلی ادامه داد: بی شک حفظ محیط زیست و درختان وظیفه عمومی است و امیدواریم همگی در حفظ سرمایه‌های طبیعی نهایت تلاش را انجام دهیم و بابت این اتفاق از عموم مردم استان بویژه شهروندان شریف ارومیه‌ای و جامعه ورزش و جوانان عذرخواهی می کنم و با خاطیان برخورد لازم و جدّی صورت خواهدگرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار، ۴۹۹ هزار و ۵۵۱ مترمربع به فضای ورزشی سرپوشیده و روباز در شهرستان‌های مختلف استان اضافه شده است.

سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفر‌ها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح‌ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • ۲ مجموعه ورزشی در جنوب تهران احداث می‌شود
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی