Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: سهم بانوان از امکانات ورزشی استان بسیار کم است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شهلا تاجفر در سومین جلسه شورای ورزش همگانی استان که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد افزود: امکانات ورزشی بانوان استان در مقایسه با امکانات ورزشی  که دراختیار آقایان قرارگرفته، بسیار محدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاجفر بااشاره به اینکه در قانون برنامه ششم توسعه آمده باید ٢٧ صدم درصد از مالیات ارزش افزوده استان به ورزش بانوان اختصاص یابد؛ خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به امروز سهم بانوان ازاین اعتبار ناچیز بوده،‌ لذا باید برای ایجاد نشاط در بین بانوان نگاه ویژه ای به توسعه امکانات ورزشی بانوان داشت.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی باتاکید بر اینکه  بانوان استان به ویژه در مرکز استان دسترسی کمتری به سالن های ورزشی دارند تصریح کرد: بانوان استان بویژه بانوان شاغل در برخورداری از استخرها و سالن های ورزشی بامشکل مواجه هستند.
تاجفر اظهارکرد: جامعه سالم در گرو خانواده سالم وخانواده سالم درگرو وجود مادران سالم است باید برای داشتن خانواده سالم برای ورزش بانوان هزینه کرد.
وی باتاکید براینکه ورزشکاران  معلولان استان بامشکلات عدیده ای مواجه هستند تاکید کرد: امکانات ورزشی بانوان معلول استان بسیار محدود است بنابراین در این حوزه نیازمند نگاه ویژه توسط بخش خصوصی و دولتی هستیم.
تاجفر باشاره به اینکه دختران نوجوان ما دارای استعداد های بالای ورزشی هستند؛ادامه داد: برای رشد استعداد های دختران نوجوان و رفع مشکلات عدیده بین دانش آموزان دختر استان باید نگاه ویژه به ورزش درسطح مدارس داشته باشیم.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی بخش خصوصی خانواده دانش آموزان مالیات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به افزایش چشمگیر سرانه فضای ورزشی در طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: قبل از شروع به کار دولت مردمی سیزدهم سرانه فضای ورزشی استان آذربایجان غربی ١٠ سانتی متر مربع بود که با آغاز دولت سیزدهم و برنامه ریزی های صورت گرفته در این بخش، سرانه فضای ورزشی در استان با افزایش ١٠٠ درصدی به ٢٠ سانتی متر مربع رسیده است.

وی گفت: علاوه بر افزایش ١٠٧ هزار متری فضای ورزش دانش آموزی و رسیدن تعداد سالن‌های ورزشی به ١٢٠ باب سالن، ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

مطهری کیفیت بخشی را اولویت مهم آموزش و پرورش استان در سال ١٤٠٣ خواند و گفت: کیفیت بخشی در بعدهای مختلف زیستی، ورزشی، آموزشی و پرورشی در سال ١٤٠٣ اولویت اول آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارتخانه، با تلاش همکارانمان در صف و ستاد، رشد ١٠ پله‌ای داشته و به رتبه ٧ کشوری رسیده است؛ افزایش ٢٠٥ درصدی اعزام دانش آموزان به راهیان نور و کسب رتبه اول کشور در این زمینه برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات آموزش و پرورش استان به حساب می‌آید.

کد خبر 6081539

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است