Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@00:21:20 GMT

«ایرانسل‌من سازمانی» معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۸۵۴۱

«ایرانسل‌من سازمانی» معرفی شد

امتداد-ایرانسل به منظور سهولت در مدیریت یکپارچه خدمات سازمانی، نرم‎افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» را معرفی کرد.

به گزارش امتداد به نقل از روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان سازمانی می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» سیم‌کارت‌های سازمانی را مطابق با نیاز سازمان یا شرکت خود مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت استفاده از این برنامه کاربردی لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را مشخص کنند و از امکاناتی که «ایرانسل‌من سازمانی» ارائه می‌دهد، نظیر «کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌‌ها»، «مدیریت حساب چندکاربره»، «سرویس شبکه امن همراه»، «دریافت جزئیات صورت‌حساب‌ها»، «پرداخت» آن‌ها و «خرید بسته افزایشی» بهره‌مند شوند.

مشترکان سازمانی یا شرکتی ایرانسل به منظور استفاده از «ایرانسل‌من سازمانی»، می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به نسخه تحت وب نسبت به دانلود این برنامه کاربردی از طریق وب‌سایت ایرانسل نیز اقدام کنند.

ایرانسل جهت تأمین رفاه حال مشتریان حقوقی خود، در کنار انواع خدماتی که به مشترکان حقیقی ارائه می‌کند، آمادگی دارد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را جهت افزایش بهره‌وری آن‌ها تأمین کند. این خدمات متناسب با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی ارائه می‌شوند که اطلاعات مربوط به آن‌ها در بخش مشترکان سازمانی وب‌سایت ایرانسل به نشانی business.irancell.ir در دسترس است.

مشترکان سازمانی ایرانسل می‌توانند سوالات خود را با شماره اختصاصی ۷۱۴ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط یا با ارسال ایمیل به EB@mtnirancell.ir مطرح کنند.

 

true برچسب ها : ایرانسل- سازمانی- امتداد نیوز true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • تلفن ثابت سازمانی
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشد
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات