Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سردار «مجید شجاع» از انهدام یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور و هلاکت شرور معروف در این باند خبر داد.

سردار «مجید شجاع» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی بر روی فعالیت‌های سرباندهای مسلحانه اشرار و قاچاقچیان حوزه کویری استان، یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور شناسایی و دستگیری عاملان آن پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تکمیل اطلاعات مأموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان «طبس»، تیم‌های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به حوزه کویری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران پس از استقرار در کویر شهرستان طبس، کاروان حامل اشرار مسلح را مشاهده و به آنان برای توقف اخطار دادند، عنوان کرد: اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با مشاهده مأموران به طرف آنان آتش گشودند و پلیس را با سلاح‌های سنگین و نیمه‌سنگین مورد هدف قرار دادند.

شجاع بیان داشت: با برتری آتش مأموران، اشرار زمین‌گیر شدند و در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را بر عهده داشت به هلاکت رسید و ۲ شرور دیگر زخمی و ۲ شرور دیگر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در پاکسازی محل درگیری ۲ دستگاه موتورسیکلت پرقدرت متعلق به اشرار، و تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین کشف شد، خاطرنشان کرد: عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح مواد مخدر ادامه دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأمورین این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آنرا مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأمورین با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۶۷ معتاد و سوداگر مرگ در رودبار
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد