Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی فوتبال چین از ایران به عنوان بهترین تیم آسیا یاد کرد و گفت که تیمش برای این بازی به خوبی آماده است.

مارچلو لیپی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران درباره بازی فیزیکی و مهمی که پیش رو دارند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم به خوبی توانستیم ریکاوری و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز داریم تا در تمرین امروز بار دیگر شرایط را بسنجیم و سپس درباره ترکیب تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین در ادامه درباره حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت ایران و تأثیر او روی عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی و اینکه شاگردان کی‌روش تا به اینجای مسابقات گلی دریافت نکرده‌اند، گفت: ایران بهترین تیم آسیاست. ایرانی‌ها خیلی خوب خودشان را به سطحی که امروز هستند، رسانده‌اند. بازی‌های این تیم در جام جهانی به خوبی توانایی‌هایش را نشان داد. تیم ایران خیلی خوب دفاع می‌کند و سخت هم گل می‌خورد. همچنین بازیکنان قدرتمندی دارد که کار را برای حریف سخت می‌کنند.

حق هیچ‌گونه اشتباهی در بازی مقابل ایران نداریم

 وی با بیان این جمله که «شناخت کاملی از تیم ایران داریم و می‌خواهیم دفاع این تیم را در بازی فردا شکست دهیم»، افزود: ما حق هیچ‌گونه اشتباهی در بازی فردا نداریم. هر اشتباه می‌تواند برای‌مان خیلی گران تمام شود و ما را از هدف‌مان دور کند.

لیپی در ادامه درباره گل‌های خورده تیم چین در بازی‌های قبلی و کار سخت مدافعان این تیم در مصاف با ایران گفت: کار کردن روی ضربات ایستگاهی را انجام دادیم. می‌دانیم ایران هم روی این موضوع بسیار خطرناک است. تمرکز خودمان را روی این موضوع قرار دادیم و مشکلی روی این موضوع نداریم.

وی درباره شانس چین برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تیم ملی چین نتایج خوبی را در طول مدت حضورم گرفته است. ما می‌خواهیم برنده شویم و نتایج خوبی بگیریم. باید خوب کار کنیم، نتایجی درخشان بگیریم و روند رو به رشد خود را در دیدارهای پیش رو ادامه دهیم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال چین درباره استفاده از VAR در دیدارهای پیش رو تا فینال هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: این موضوع خوب است، چون گاهی اوقات اشتباهاتی رخ می‌دهد که می‌توان در شرایط بهتری آنها را دید و تصمیم گرفت. در مجموع من با این موضوع موافقم.

ایرانی‌ها تیم کاملاً قدرتمندی دارند

لیپی در پاسخ به این پرسش که «شما به عنوان یک مربی بزرگ چه راهکاری برای برتری مقابل تیم قدرتمند ایران دارید؟»، اظهار داشت: پیش از این هم گفتم ایران در آسیا بهترین تیم است. این تیم در 6 سال گذشته تیم اول آسیا بوده و این به خوبی واضح است. ایرانی‌ها تیم کاملاً قدرتمندی دارند. اگر ما می‌خواهیم بردی بزرگ و قاطعانه‌ای کسب کنیم. باید در طول بازی بتوانیم تمرکزمان را حفظ کنیم تا نتیجه‌ای قابل قبول بگیریم.

وی در خاتمه تصریح کرد: بازی شب گذشته کره جنوبی مقابل بحرین را دیدم. در این بازی دیدیم که همه تیم‌ها شانس‌هایی برای بردن مقابل یکدیگر دارند. پس ما هم این شانس را داریم تا موفق شویم. هیچ چیز بعید و غیرممکن نیست.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که پس از حضور در آلومینیوم اراک شرایط خوبی سپری کرده و نسبت به دوران حضورش در پرسپولیس آرامش ذهنی بیشتری دارد و عملکرد فنی بهتری ارائه می‌دهد، در آخرین مسابقه تیمش در سال گذشته نمایش مطمئنی مقابل نساجی مازندران داشت و حالا می‌خواهد همین روند را ادامه بدهد.

این دروازه‌بان که پس از تعطیلات نیم‌فصل در دو مسابقه جام حذفی و لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس کلین‌شیت کرده بود، در آخرین بازی سال 1402 و بازی لیگ برابر نساجی هم دوباره دروازه‌اش را بسته نگه داشت و آمادگی بالایی از خود به نمایش گذاشت.

احمد گوهری در شرایطی خودش را آماده ادامه بازی‌های آلومینیوم اراک می‌کند که تا کنون توانسته در 6 مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی کلین‌شیت داشته باشد و انگیزه زیادی برای بهبود این آمار در ادامه فصل دارد.

این دروازه‌بان با شرایط خوبی که در تمرینات آلومینیوم اراک در روزهای گذشته داشته، سعی دارد در نخستین بازی سال جدید مقابل هوادار تهران هم مثل آخرین بازی با نساجی عملکرد خوبی بر جای بگذارد و تیمش را در مسیر امتیازگیری کمک کند.

دیگر خبرها

  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • قائدی بهترین بازیکن دیدار ترکمنستان و ایران شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی