Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@02:23:26 GMT

(تصاویر) آزادی ۴ زن محکوم به اعدام از زندان شهرری

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۰۳۴

مراسم رهایی ۴ نفر از محکومان به قصاص نفس صبح امروز با حضور رئیس شورای حل اختلاف استان تهران، محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران و برخی خیرین در ندامتگاه شهر ری برگزار شد.

عباسعلی دریانی در مراسم رهایی ۴ نفر از بانوان محکوم به قصاص نفس اظهار کرد: امروز با همت خیرین شاهد رهایی این تعداد از زندانیان محکوم به قصاص نفس از ندامتگاه شهرری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدت‌ها بود این چهار بانو به دلایل مختلف در زندان تحمل کیفر می‌کردند که امروز با تلاش خیرین و مدیر کل زندان‌های استان تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران شاهد آغاز مراحل آزادی آنها از زندان و بازگشت‌شان به آغوش خانواده‌هایشان هستیم.

دریانی گفت: ان‌شاءالله روزی برسد که زندانی محکوم مالی در زندان‌ها نداشته باشیم و تمام اهتمام سازمان زندان‌ها مصروف به زندانیانی باشد که برای جامعه خطرناک هستند.

عکاس: حامد عطائی/میزان، سمیرا شریعتمداری/باشگاه خبرنگاران

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قصاص نفس زنان زنان زندان شهر ری تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم

به گزارش همشهری آنلاین، حکم محکومیت توماج صالحی از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان صادر شد.

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است هرچند که این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تأیید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.

قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضائی است.

کد خبر 847052 منبع: مهر برچسب‌ها اغتشاش خبر ویژه اعدام

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم