Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:45:32 GMT

مسکو: ادلب تحت کنترل النصره است

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۰۴۶

مسکو: ادلب تحت کنترل النصره است

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد، وضعیت ادلب سوریه رو به وخامت و نگران‌کننده است و اراضی این استان عملا در کنترل النصره هستند.

به گزارش ایسنا، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار کرد: وضعیت استان ادلب رو به وخامت بوده و نگران‌کننده است.

طبق گزارش خبرگزاری اسپیوتنیک روسیه، زاخارووا گفت: اراضی استان ادلب در عمل تحت کنترل گروه تروریستی جبهه النصره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: شرایط در منطقه کاهش تنش با سرعت رو به وخامت می‌رود و اراضی ادلب عملا در کنترل کامل هیات تحریر الشام وابسته به النصره قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادلب جبهه النصره مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد

پیش از این، آندری دودا، رئیس جمهور لهستان، گفته بود که کشورش آماده میزبانی از تسلیحات هسته‌ای ناتو "برای تقویت امنیت جناح شرقی ناتو" است. با این حال، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به این اظهار نظر پاسخ داد و آن را "تحریک آمیز" توصیف کرد.

وی افزود: مقامات لهستانی جاه طلبی‌های خود را در مورد اینکه چگونه می‌خواهند به سلاح‌های هسته‌ای ایالات متحده مستقر در اروپا نزدیکتر شوند پنهان نکرده اند و برای مدت طولانی فعالانه آنها را در سیاست عمیقا خصمانه خود در قبال روسیه قرار داده اند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ادامه داد: تسلیحات هسته‌ای آمریکا بلافاصله توجه ستاد کل نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه را به خود جلب می‌کند و در صورت استقرار در خاک لهستان در برنامه ریزی نظامی مورد توجه قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد ورشو دیوانه وار در حال تلاش برای جلب توجه بیشتر برنامه ریزان نظامی در ستاد کل روسیه است. تصور اینکه در صورت ظهور سلاح‌های هسته‌ای آمریکایی در خاک لهستان، تاسیسات مربوطه بلافاصله دوباره پر می‌شود، دشوار نیست. 

این دیپلمات گفت: فهرست اهداف قانونی برای تخریب در شرایط رویارویی نظامی مستقیم با ناتو پیش رو است.

پیشتر، رئیس جمهور لهستان گفت: اگر متحدان ما تصمیم به استقرار تسلیحات هسته‌ای در چارچوب افزایش امنیت جناح شرقی ناتو بگیرند، ما برای آن آماده‌ایم. ما متحد ناتو هستیم و تعهداتی نیز در این زمینه داریم، یعنی صرفا یک سیاست کلی را اجرا می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • روسیه : آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • سناریو‌های غرب برای اوکراین؛ از شکست کامل تا از دست رفتن اراضی