Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید بازی با چین مهم‌ ترین مسابقه ماست.

طرفداری - کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با چین اظهار داشت:

یک روز کاری دیگر را در پیش داریم و خوشحالم برای این بازی آماده می شویم.

* بازی با چین مهم ترین دیدار تیم ملی است

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

این بازی برای ما مهمترین بازی است چون دلیل ساده ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی های بعد همیشه برای ما مهم است. چین بازیکنان و مربی خوبی دارد و آماده است ولی ما هم هیجان لازم را داریم و می خواهیم آرزوهایمان را برآورده کنیم.

* آماده ماجراجویی هستیم

وی در پاسخ به این سوال که 4 سال پیش تیم ایران در مرحله یک چهارم حذف شد و تفاوت تیم آن زمان با تیم امروز چیست گفت: 

(می خندد) مرسی که این موضوع را یادآوری کردید! با کمکی که شما کردید ما امروز هوشیار تر هستیم.فکر نمی کنم بد باشد بعضی مواقع به مسائل با لبخند نگاه کنیم. هیچ بازی شبیه هم نیست و بازی فردا یک بازی و داستان متفاوت است. ما آماده ماجراجویی هستیم.

ادامه دارد ...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

وی گفت: آن‌ها یک تیم خوب و فیزیکی هستند؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً قابل احترام است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آن‌ها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است؟ گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانتر‌ها کنار آن‌ها می‌آموزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • ماجراجویی هسته‌ای ایران در فصل دوم برنامه «بی‌واسطه»