Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ژنگ ژی در نشست خبری پیش از بازی ایران در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن ایران را می‌شناسد و کدام یک از آن‌ها خطرناک هستند گفت: ما سال گذشته با این تیم بازی کردیم و آن‌ها را می‌شناسیم. مربی آن‌ها مشخص است و شخصیت آن‌ها را می‌شناسیم. آن‌ها خیلی سریع هستند و تاکتیک دارند.

او ادامه داد: آن‌ها کیفیت بالایی در خط حمله و مهاجمانشان دارند و فردا روز سختی برای مدافعان تیم ملی ما است، اما سعی می‌کنیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ژنگ ژی در خصوص اینکه سیستم VAR چقدر می‌تواند به کیفیت بازی‌ها در این مرحله کمک کند گفت: ما بازیکنان با این سیستم آشنا هستیم، چون در سوپر لیگ چین از این سیستم استفاده می‌کنیم. همانطور که مربی ما گفت: این سیستم به همه تیم‌ها و به خصوص داوران کمک می‌کند.

کاپیتان چین درباره شانس قهرمانی همبازیانش با وجود اینکه خودش یک مرتبه این تجربه را احساس کرده است، گفت: خیلی مسائل باید کنار هم باشد که قهرمان شویم. تیم، مربی و بازیکنان خوب باید کنار هم باشند. همه تیم باید همدل باشند تا یک تیم قهرمان شود. هدف ما این است که در این مسیر باشیم و ادامه بدهیم، امیدوارم نسل قدرتمندی در ادامه راه به تیم ملی چین بیایند و عملکرد خوبی داشته باشند. بازیکنان باید به روند خودشان ادامه بدهند و همچنان پیشرفت فوتبال در چین ادامه داشته باشد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کاپیتان چین تیم ملی فوتبال چین دیدار ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقی که دکتر شد

  «داجر زبردست» یکی از تازه‌ترین آنهاست که توسط هنرمندان صنعت تلویزیون کشور استرالیا تهیه شده که توانست در سال گذشته میلادی، لقب یکی از محصولات مهم دنیای سریال‌سازی را بگیرد و جزو مجموعه‌های تماشایی و مورد علاقه مردم شود. شرکت سونی هم در تولید این درام پرتنش اجتماعی همکاری داشت و کمپانی والت دیزنی آن را در پلتفرم‌های دیجیتالی خود پخش کرد.  رسانه ملی که از سریال‌های روز دنیا غافل نیست این اثر را روی آنتن شبکه چهار برده است.   سفربه دنیای بعد اولیور توئیست
داستان سریال به دورانی بعد از داستان معروف اولیور تئیست دیکنز برمی‌گردد و از این نظر می‌توان آن را دنباله‌ای بر این داستان‌ معروف معرفی کرد. دیکنز نوول اولیور توئیست را سال۱۸۳۸ نوشت و بعدها احساس کرد ماجراهای مربوط به آن را می‌تواند در داستان‌های کوتاه و نیمه‌بلند دیگری دنبال کند. تامس برودی سانگستر نقش کاراکتر مرکزی داستان یعنی راجر زبردست مرموز را در این سریال بازی کرده است. دیوید تولیس،هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون انگلستان هم فاگین معروف ماجراهاست.  مایا میچل هم شخصیت تازه‌واردی به نام لیدی بل فوکس است که نقش مهمی در داستان ایفا می‌کند. این مجموعه هشت اپیزودی توسط جیمز مک نامارا برنامه‌ساز سرشناس تلویزیون تولید شد که تا قبل از این، خالق تعدادی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی و پخش استریم بوده است. 
   
کشاکش دنیای قدیم و جدید
ماجراهای داجر زبردست درسال۱۸۵۰ استرالیا رخ می‌دهد.جک داوکینز، پزشک جراح خودش را به‌عنوان دکتری ماهر به جامعه معرفی کرده است اما به ‌زودی فاگین متوجه می‌شود این دکتر موقرکسی نیست جز همان راجر زبردست،سارق سال‌های قبل. بنابراین او راجررامجبورمی‌کند به دنیای سرقت برگردد.آشنایی راجر بادختر فرماندارشهرکه می‌خواهد جراح شود، وضعیت تازه‌ای برای راجر خلق می‌کند. او درکشاکش بین دنیای قدیم ودنیای جدید خود، باید یک تصمیم مهم وسرنوشت‌ساز بگیرد.آیا راجر می‌تواند زندگی سعادتمند خود درمقام یک دکتر محترم را حفظ کند یا به دنیای سرقت و جنایت گذشته‌‌اش برمی‌گردد؟ این نکته‌ای است که داستان سریال دنبال می‌کند تا به جوابی قانع‌کننده برسد. 
   
روانکاوی یک مرد
برودی سانگستر در ارتباط با نقشی که در سریال بازی کرده می‌گوید: «راجر زبردست شخصیتی متناقض وچندوجهی دارد و همین مسأله، بازی دراین نقش را بسیار مشکل می‌کرد.اویک شخصیت یک‌خطی وسرراست نیست که بتوان آن را به‌راحتی بازی کرد.اگرچه ظاهر این کاراکتر چیزی را به نمایش می‌گذارد،درون او متفاوت عمل می‌کند واصلا همان چیزی نیست که در ظاهرش به نظر می‌رسد. من باید این تناقض درونی را به صورتی به نمایش می‌گذاشتم که تماشاچی در آن واحد، متوجه هر دو حالت درونی و بیرونی من بشود. داستان سریال به دنبال روانکاوی این مرد است و از این نظر، حتی می‌توان مجموعه را درامی روانکاوانه هم معرفی کرد. فیلمنامه راجر زبردست خیلی خوب نوشته شده و کمک فیلمنامه‌نویسان و سه کارگردان سریال باعث شد تا هم درک بهتر و روشن‌تری از کاراکترم داشته باشم و هم بتوانم آن‌را به شکل بهتر و درست‌تری به نمایش بگذارم.»
   
کاراکتر افسانه‌ای از عالم ادبیات
دیوید تولیس هم بازی در سریال را شانسی خوب برای ظاهر شدن درنقش شخصیتی می‌داند که همیشه دوست داشته در جلوی دوربین بازی کند: «بعضی شخصیت‌ها از آن دست کاراکترهایی هستند که بسیاری از بازیگران به بازی کردن نقش آنها علاقه‌مند هستند. شخصیت فاگین هم یکی از آنهاست. باوجود منفی بودن این مرد وعدم علاقه عمومی مردم به او، این سارق بدطینت در دسته کاراکترهایی قرار می‌گیرد که هم بازیگران دوست دارند آن را بازی کنند وهم بسیار موردتوجه تماشاگران است.مردم در ته دل خودشان، یک جور علاقه به این شخصیت رااحساس می‌کنند ودوست دارندببینند او چه کارهایی می‌کند وآخر و عاقبتش چه می‌شود. همین حس است که طعم شیرینی به فاگین می‌دهد و باعث می‌شود در مرکز توجه عمومی قرار گیرد.من جزو آن دسته از بازیگران خوش‌شانسی هستم که امکان حضور در نقش این کاراکتر افسانه‌ای دنیای ادبیات را پیدا کردم.»

استقبال منتقدان
 بحث تولید راجر زبردست از اواسط سال ۲۰۲۲ مطرح شد و جذابیت داستان دیکنز به قدری بود که بلافاصله مقدمات کار ساخت آن آغاز شد. کل صحنه‌های سریال در منطقه ساوت ولز استرالیا فیلمبرداری شد. گروه سازنده حدود پنج ماه در این مکان، کل سکانس‌های آن را فیلمبرداری کرد.استقبال منتقدان ازراجرزبردست بسیارخوب بود ولوک باکمستر،منتقد نشریه معتبر گاردین به آن چهار امتیاز از پنج امتیاز رادادوازآن به‌عنوان«یک کمدی سیاه جذاب» یاد کرد.این منتقد تدوین سریال را مهم‌ترین عامل موفقیت آن دانست که توانسته انرژی بسیار زیادی وارد داستان کند. مگی لاویت از نشریه کولیدر هم دررابطه با سریال نوشت:‌ «انتخاب بازیگران درست، طراحی صحنه واقع‌گرایانه ودقیق وداستان تکان‌دهنده وسورپرایز‌کننده،عواملی هستندکه راجر زبردست را به یکی از بهترین سریال‌های سال تبدیل می‌کنند. این مجموعه به‌نوعی دست به احیای داستان‌های دیکنزی هم زده است و از این منظر، باید آن را مورد توجه قرار داد.» روتن تومیتوز هم خبر از آن می‌دهد که۹۲درصد نقدهای۲۵منتقد سرشناس برای راجر زبردست، مثبت و به نفع آن بوده‌اند. در خبرهاست که تهیه‌کنندگان و خالق سریال، در فکر تولید فصل دوم آن نیز هستند. 

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • سارقی که دکتر شد