Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار با چین اظهار داشت: یک روز کاری دیگر را در پیش داریم و خوشحالم برای این بازی آماده می شویم. این بازی برای ما مهمترین بازی است چون دلیل ساده‌ای دارد. بازی های بعد همیشه برای ما مهم است. چین بازیکنان و مربی خوبی دارد و آماده است ولی ما هم هیجان لازم را داریم و می‌خواهیم آرزوهایمان را برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که 4 سال پیش تیم ایران در مرحله یک چهارم حذف شد و تفاوت تیم آن زمان با تیم امروز چیست گفت: مرسی که این موضوع را یادآوری کردید! با کمکی که شما کردید ما امروز هوشیار تر هستیم. فکر نمی‌کنم بد باشد بعضی مواقع به مسائل با لبخند نگاه کنیم. هیچ بازی شبیه هم نیست و بازی فردا یک بازی و داستان متفاوت است. ما آماده ماجراجویی هستیم.درسهایی که در سال‌های گذشته گرفته و نگرفته ایم را می خواهیم در بازی فردا به کار بگیریم.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سوال که لیپی از قدرت ایران تمجید کرده و به رده ایران در رنکینگ تصور شما از تقابل مجدد با چین چیست گفت: مطمئناً شنیدن این صحبت‌ها از مربی بزرگی مثل ایشان بسیار هیجان انگیز است. من افتخار این را داشتم که شاگرد ایشان بودم. در این دیدارهای فینال گونه هیچ رنکینگ و سابقه ای کمک نمی کند. بچه ها باید در شرایط باشند و باید در عین سادگی با ذهن قدرتمند حضور یابند و من این را به بازیکنان هم گفتم و باید تلاش کنیم و این تاکتیک ماست.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره گلزنی‌های چینی و مشکل برای خط دفاعی ایران نگران نیستید گفت: آنها تیمی قدرتمند دارند و دو بار در بازی های قبلی عقب افتادند و جبران کردند. بهترین بازیکن آنها اتحاد و همبستگی تیمی آنها است. من هیچ وقت بازیکنان حریف اهمیت نمیدهم وقتی بازیکنانی اینچنین در ترکیب تیمم دارم. من بازیکنی مثل مسعود شجاعی دارم که سه جام جهانی را تجربه کرده و چهار جام ملت ها و باید در ایران با احترام به این بازیکنان توجه شود. من افتخار می کنم به حضور این بازیکنان در ترکیب تیمم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملت های آسیا کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم

به گزارش همشهری آنلاین بهنقل از یورونیوز، این خلبان نیروی هوایی اسرائیل که با نام «سرگرد جی.» معرفی شده، به روزنامه تلگراف بریتانیا گفته که او به عنوان یکی از افسران ذخیره ارتش اسرائیل روز شنبه ۱۳ آوریل فراخوانده شده بود تا در این ماموریت شرکت کند.

سرگرد جی. می‌گوید: «رهگیری صدها پهپاد و موشکی که در هوا در اطراف شما هستند، مانند رویارویی "تاپ گان" با "جنگ ستارگان" بود. انفجارها و رهگیری‌های بی‌پایانی که در اطراف شما اتفاق می‌افتد، چیز دیگری است.... این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که در ۲۰ سال گذشته در نیروی هوایی داشته‌ام؛ زیرا می‌دانستم اگر در نابودی هرکدام از آنها موفق نشوم، ممکن است در اسرائیل منفجر شود.»

این خلبان می‌گوید: «ما در ائتلافی فوق‌العاده با آمریکا، بریتانیا و سایر نیروها پرواز کردیم. اگرچه این حمله‌ای بسیار تهاجمی بود که توسط ایران انجام شد و احتمالا چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیده‌ایم، اما دفاع اسرائیل نیز تمام و کمال عمل کرد.»

او درباره ویژگی چنین حملاتی گفت: «همیشه یافتن و سرنگونی این اهداف در شب سخت‌تر است. زیرا این اهداف بسیار پایین پرواز می‌کنند بنابراین شما نیز باید در ارتفاع پایین پرواز کنید آنهم در حالی که نمی‌توانید زمین را ببینید... شما مجبورید به حسگرها تکیه کنید. شما نورهای خیابان یا چیزهای دیگر را روی زمین بسیار نزدیک به خود می‌بینید و این یک احساس بسیار ناراحت کننده است.»

به گزارش همشهری آنلاین، ایران در عملیات وعده صادق، در تلافی تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، با ده ها موشک و پهپاد اهداف معینی را در سرزمین های اشغالی هدف گرفت که تا به امروز موضوع تحلیل محافل سیاسی و نظامی و رسانه ای جهان قرار گرفته است.

کد خبر 845313 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • ناگفته های خلبان اسرائیلی از ماموریت رهگیری پهپادهای ایرانی؛ این پیچیده‌ترین مأموریتی بود که داشتم | چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • حرف آخر امباپه: قهرمان بشویم هم می‌روم!
  • درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم