Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:37:49 GMT

کی‌روش: نسبت به استرالیا هوشیارتر هستیم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۱۶۴

کی‌روش: نسبت به استرالیا هوشیارتر هستیم

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید که فردا بازی بسیار سختی برابر چین دارند اما به دنبال پیروزی هستند.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با چین شرکت کرد و در خصوص تفاوت تیمش با دوره قبل که از خیلی زود از دور مسابقات حذف شدند گفت:


در ابتدا تشکر می‌کنم که یادآوری کردید. تفاوت عمده ما این است که هوشیارتر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نمی‌کنم بعضی موقع‌ها بد باشد که با لبخند به برخی مسائل نگاه کنیم. البته باید این مسئله را بگویم که تمام مسابقات متفاوت هستند و هیچ دو مسابقه‌ای شبیه هم نیست. بازی فردا مقابل چین است و یک داستان و بازی متفاوت است. این یک ماجراجویی جدید برای تیم ملی ایران است و ما بهترین تلاش را می‌کنیم که با اتکا به درس‌هایی که در این چند سال چه شیرین و چه تلخ گرفتیم بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

 

ادامه دارد...

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019 کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم