Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی سراسری مشاوران امور زنان سراسر کشور با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

فرحناز مینایی‌پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم گفت: از ۴ میلیون کارمند دولت،  یک میلیون کارمند از بانوان هستند که نیمی از آنها در آموزش و پرورش شاغل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این ما ۷ میلیون دانش آموز دختر در حال تحصیل در کشور داریم. 

وی ادامه داد: در کشور تنها وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور است که دفتر امور زنان دارند و مابقی دستگاه‌ها، همه مشاور امرور زنان دارند که با توجه به حجم حضور بانوان در این وزارتخانه کاملا متناسب است که توجه بیشتری به این حوزه شود. ما معتقد هستیم چارت استان‌ها که نوشته شود هم‌طراز مسئولیت بانوان در ستاد، رئیس اداره ایجاد شود و همچنین در مناطق مشاور زنان داشته باشیم.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در یکسال گذشته در وزارت آموزش و پرورش حمایت کامل وزیر را در امور زنان داشتیم و توانستیم برنامه‌های خوبی اجرا کنیم. 

وی برپایی نشست‌های هم‌اندیشی، اجرای طرح تقویت مهارت‌های گفت‌وگو، طرح آموزش خوب زیستن، آموزش حقوق، طرح تهیه بسته‌های بهداشتی برای دانش‌آموزان دختر در سن بلوغ و ساخت سرود ویژه دختران را از جمله این فعالیت‌ها ذکر کرد و گفت:  طرح پرورش مدیران زن آینده، طرح افزایش سلامت و نشاط زنان فرهنگی به ویژه زنان سرپرست خانوار، طرح اختصاص ۳ ساعت ورزشی برای بانوان فرهنگی، تألیف کتاب حقوق شهروندی و تأ کتاب مدیران ۴۰ سال انقلاب در حوزه زنان از جمله اقدامات در حوزه زنان فرهنگی است.

کد خبر 4521922

منبع: مهر

کلیدواژه: معصومه ابتکار وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان

استاندار همدان در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه قشر‌های جامعه با وحدت رویه برای دفاع از اسلام و میهن بسیج شدند و به فضل الهی با اقتدار و عظمت توانستند، از مرز‌های ایران صیانت کنند و هم اکنون در برابر مستکبران و متجاوزان با قوت ایستاده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد نقش حضور و پشتیبانی بانوان را از نیرو‌های مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اهمیت توصیف کرد و گفت: حمایت‌های بی دریغ بانوان از مردان غیور و دلاور نوعی دلگرمی و تشویق و ترغیب برای مجاهدان خاک وطن بود.

او گفت: عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای اسرائیل و استکبار جهانی بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی ببرند و بدانند که موشک‌های ایران هزاران کیلومتر را طی می‌کنند می‌توانند بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد و شهید و امور ایثارگران استان همدان هم گفت: جانبازان، مجاهدین فی سبیل الله هستند و در دفاع مقدس با همه وجود از اسلام و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این راه از جان عزیز و سلامتی خود هم گذشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان