Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی که امروز باید باشد، بحث پیشگیری است، افزود: این پیشگیری می‌تواند جلوی بسیاری از فعالیت‌های ناهنجار در بین نیروهای مختلف از جمله دودستگی را که دشمن به دنبال ایجاد آن است، بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن ابراز خرسندی از سفر به زنجان، از این شهر به‌عنوان مرکز عزاداری‌های ناب حسینی در ماه محرم یاد کرد و با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به استمرار برگزاری چنین مراسمی به جای حزب‌گرایی نیاز داریم، ادامه داد: آنچه امروز دشمن به دنبال پیاده کردن آن است، بحث ایجاد تفرقه بوده که از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا به امروز در پی آن بوده و هر بار ناکام مانده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه بر همه واجب است که به هیچ وجه اجازه ایجاد تفرقه در بین بخش‌های مختلف جامعه را به دشمن ندهیم، تصریح کرد: مسئولیت در هر بخش و حوزه‌ای که باشد از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین خاطر یکی از مهم‌ترین شرایط پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امانت‌داری است و نباید این امر مهم را با پرداختن به مسائل حزبی و حزب‌گرایی خدشه‌دار کنیم.

بهرامی با یادآوری اینکه مسئولیت‌پذیری بدون اشرافیت کامل به حوزه‌ای که مسئولان در آن مشغول به کار هستند، کار سختی است، اظهار کرد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی این انقلاب را امانتی در دست ما عنوان می‌کنند که برای پاسداری از این انقلاب باید از عهده مسئولیتی که بر دوشمان گذاشته شده است، برآییم و تحقق این مهم نیز در گرو آن است که در مورد مجموعه‌ای که در آن خدمت می‌کنیم، شناخت کافی داشته باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اینکه انسان دارای استعدادهای گوناگونی بوده و این استعدادها باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: این خلاقیت و استعداد باید در مسیر درست هدایت شود، به همین خاطر اعتقاد راسخ به این مهم داریم که سربازی که سالم وارد یگان می‌شود باید سالم نیز از یگان برود و لازمه برخورداری از چنین سلامتی این است که مقوله پیشگیری را در رأس همه امور قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی نباید برای مسئولیت مسابقه دهیم، خاطرنشان کرد: عهده‌دار بودن مسئولیت، کار ارزشمند و بسیار سختی است و به هیچ وجه نباید از کنار مسئولیت‌هایی که داریم، به سادگی عبور کنیم که بی‌تردید اگر این شیوه را در پیش بگیریم، خداوند نیز بهترین مسئولیت‌ها را برای ما رقم خواهد زد.

در این مراسم محمد حنیفه نظری بعد از دو سال سرپرستی سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان رئیس این مجموعه منصوب شد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است

آفتاب‌‌نیوز :

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به آدولف هیتلر تشبیه کرد.

اردوغان در گفتگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از عراق، گفت: اشغال غزه توسط اسرائیل، در‌ها را برای دیگر عملیات‌های اشغالگران باز می‌کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، وی در این‌باره توضیح داد: اشغال غزه، به تروریست‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد در غزه مستقر شوند و اسرائیل را تهاجمی‌تر می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل نباید اجازه اشغال مجدد غزه را داشته باشد و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

طبق این گزارش، اردوغان ضمن تکذیب انتقال مقر جنبش حماس به خارج از قطر، تصریح کرد: نتانیاهو مانند هیتلر است و متحدان اسرائیل از عدالت فرار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • فراجا در حوزه عفاف و حجاب وظایف ذاتی و قانونی دارد/ ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • رییس صدا و سیما : مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده ای نیست