Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس بنیاد امید ایرانیان با انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن بخشهای از ارکان کشور و با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید با صداقت بیشتری با مردم رفتار کرده تا مردم در این شرایط سخت ، نظام را همراهی کنند،تاکید کرد: یکی از چالش های امروز که دولت با آن مواجه است بی اعتمادی مردم است که مسبب آن هم دولت و هم رقبا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حل مشکلات مردم گفتار درمانی جواب نمی دهد باید به دنبال راهکارهای اساسی‌تر برای حل چالشهای کشور بود.

محمدرضا عارف در جلسه شورای عالی بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه در دهه ۹۰ شاهد دستاوردهای ارزشمندی بودیم که هم برای اصلاح‌طلبان  و هم برای کل نظام موثر و ارزشمند بود،گفت:حضور معنا دار مردم در انتخابات ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ و رای آنها به اطلاح‌طلبان  مشروعیت نظام را افزایش داد. در عین حال مردم به گفتمان اصلاح طلبی اعتماد کردند.

وی با بیان اینکه بارویکرد امید و توجه به خطوط قرمز نظام و تعامل حداکثری، حتی با رقبا، سعی کردیم فاصله‌های تحمیل شده را کم کنیم،تصریح کرد:شرایط امروز کشور و چالش‌های مختلفی که با آن رو به رو هستیم و پرداختن به آنها طبق اساسنامه بیناد امید ایرانیان جز تکالیف ما است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان ادامه داد: ما در آستانه بحران‌های اجتماعی قرار داریم.شعارهایی را در این ۴ دهه داده‌ایم که برخی از آنها عملیاتی نشده و امروز گریبان‌گیر ما شده است.اقتصاد بدون نفت یکی از اولین شعارهای ما از ابتدای انقلاب بود که به طور رسمی از برنامه سوم به بعد جزء راهبردهای ما بوده است، قرار بود وابستگی به نفت به ۵۰ درصد برسد که گام های برداشته شده در برنامه های بعد کاملا برعکس جواب داد و امروز به پاشنه آشیل نظام تبدیل شده است.

وی با طرح این سوال که خط فقر که قرار بود به صفر برسد الان در کجا قرار دارد؟خاطرنشان کرد:باید به دنبال راهبردهای عملیاتی برای رفع نیازهای جامعه و کشور باشیم که از این طریق بتواند کمک کرد تا نظام با صلابت بیشتری پیش برود.

عارف با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید با صداقت بیشتری با مردم رفتار کرده تا مردم در این شرایط سخت ، نظام را همراهی کنند ،اظهار کرد:یکی از چالش های امروز که دولت با آن مواجه است بی اعتمادی مردم است که مسبب آن هم دولت و هم رقبا هستند. این شیوه ها باید اصلاح شود .باید اعتماد مردم را بدست آورد اگر مردم همراهی کنند از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.

وی با انتقاد از جزیره ای عمل کردن بخشهای از ارکان کشور ،تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم گفتار درمانی جواب نمی دهد باید  به دنبال راهکارهای اساسی‌تر برای حل چالشهای کشور بود.

در این جلسه هیات مدیره بنیاد امید ایرانیان گزارشی از فعالیتهای بنیاد ارائه کرد و بر ضرورت تعامل اثر بخش با دیگر گروه ها و نهادهای مدنی تاکید شد.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه وضعیت توسعه شهری ارومیه اصلا مطلوب نیست و در بسیاری از مباحث عقب افتادگی وجود دارد که تاوان این را مردم می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی‌ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و به صورت جهادی وارد عمل بشوید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در برخی کشورها، مدیریت شهری مشوق‌هایی برای مشارکت مردم در توسعه شهری قرار داده است که نتیجه خوبی هم گرفته اند. برای مثال در فلان کشور، اگر فردی در حوزه بافت فرسوده شهری سرمایه گذاری بکند و تبدیل به بافت جدید نماید، مدیریت شهری در بحث عوارض مشوق‌هایی قرار داده است که توصیه بنده هم این است که مردم را در توسعه شهری با قرار دادن مشوق، مشارکت دهید و از ظرفیت عظیم مردم غافل نشوید.

امام جمعه ارومیه افزود: اگر واقعا کمر همت برای حل مشکلات مردم ببندید، بنده در کنار شما هستم و مطمئنا مردم نیز همراهی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد: برخی از مشکلات موجود شهری، از جمله مسئله سدمعبر مرتبط با اقتصاد مردم است ولی برخی از مشکلات، از جمله ترافیک شهری و عدم تناسب المان‌های شهری با فرهنگ و میراث شهر ارومیه مربوط به عدم مدیریت صحیح است.

 وی افزود: البته در بحث سدمعبر نیز نظارت موثری وجود ندارد. در بسیاری از موارد مشاهده می‌کنیم باوجود اینکه داخل مغازه خالی است، پیاده رو و محل تردد مردم را اشغال کرده اند.

در این دیدار سه نفر از شورای اسلامی شهر ارومیه از جمله رئیس و نایب رئیس شورا حضور نداشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • دیدار مسئولان با ارتشیان و پاسداران کبودراهنگ