Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی فوتبال چین در ابتدای نشست خبری درباره وضعیت تیم و به ویژه شرایط بدنی بازیکنان مصدوم بیان کرد: شرایط تیمی خوب است و بازیکنان برای بازی فردا مقابل ایران آماده هستند، اما تا پایان تمرین تیمی عصر امروز مشخص می‌شود که کدام بازیکن در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد اینکه تیم ملی ایران موفق به ثبت کلین شیت شده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است، افزود: این واضح است که ایران تیم بسیار بزرگ و خوبی است. آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کرده اند. تیم ایران بسیار تیم خوبی است و از نظر بدنی بسیار آماده هستند. بازیکنان و تیم به خوبی سازماندهی و برنامه ریزی شده اند و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارند، اما در فوتبال همه چیز غیر قابل پیش بینی است. ما بسیار خوب تمرین کرده ایم و می‌خواهیم خلق موقعیت کنیم تا به موفقیت دست یابیم.

وی ادامه داد: بازی با ایران متفاوت است. دربازی با این تیم باید خیلی مواظب بود. امکان ایجاد خطر و یا اشتباه در این بازی باید خیلی پایین باشد. اگر اشتباهی از بازیکنان رخ دهد جبرانش خیلی سخت خواهد شد.

لیپی خاطرنشان کرد: شما همیشه باید در برابر حمله‌های حریف آماده باشید. گاهی شما موفق هستید گاهی نه، اما همانطور که گفتم در بازی با ایران جای هیچ اشتباهی نیست.

سرمربی چین گفت: خیلی خوشحال هستم که در این رقابت‌ها خوب بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم، اما بعضی روز‌ها روز شما نیست و ممکن است با ارائه بازی خوب در نهایت نتیجه را واگذار کنید، اما با تمرین می‌توانید خودتان را ثابت کنید و البته نسل جدید چین در طی این سال‌ها رشد خوبی در رشته فوتبال کرده است. من به عنوان سرمربی همه تلاشم را می‌کنم تا عملکرد خوبی از خود به جا بگذارم.

او درباه عملکرد فنی ۲ تیم ایران و چین ادامه داد: در طی ۲ سال اخیر هر ۲ تیم ایران و چین پیشرفت‌های خوبی کرده و به اتفاقات خوبی دست پیدا کرده اند ما در حدی تغییر کردیم که در دوره مقدماتی خوب بازی کردیم و در این رقابت‌ها شایستگی خود را نشان دادیم. البته ایران عمیقا پیشرفت کرده است. آن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عالی کار کرده اند. ایران پتاسیل بالایی دارد و باید گفت: از ما بهتر هستند و پتانسیل خیلی بالاتری نسبت به ما دارند.

مارچلو لیپی همچنین درباره کمک داور ویدیویی نظر خود را مثبت اعلام کرد و افزود: در هر تورنمنتی باید از کمک داور ویدویی (var) استفاده شود؛ و علت آن مشخص است، چون از اشتباهات داوری به شکل قابل قبولی جلوگیری می‌شود. من کاملا موافق کمک داور ویدیویی هستم.

او در پایان درباره بازی حساس ایران و چین گفت: همه ما می‌دانیم ایران بهترین تیم آسیایی است. آن‌ها بر بام آسیا ایستاده اند و رتبه یکم را میان تیم‌های آسیایی در اختیار دارند و از ما فاصله گرفته اند. مطمئنا بازی با این تیم قدرتمند خیلی سخت است. ما بهترین عملکرد را از خود نشان خواهیم داد و مطمئنا روی بازی تمرکز می‌کنیم تا اشتباه نکنیم. در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست ما هم تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ژنگ ژی: بازی سختی مقابل ایران خواهیم داشت/ بازیکنان با کیفیتی در این تیم حضور دارند

شانس بالای آزمون در کسب عنوان آقای گلی

چین بدون مصدوم مقابل ملی پوشان فوتبال ایران

انتهای پیام/

نشست خبری سرمربی چین پیش از تقابل مقابل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب دورتموند و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

بازی رفت این دو تیم با گل‌های رودریگو دی‌پل و ساموئل لینو و تک‌گل سباستین هالر برای دورتموند، با نتیجه ۲-۱ به سود مادریدی‌ها خاتمه یافت. دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار برگشت نظراتش را درباره شرایط تیمش بازگو کرد.

شرایط تیم؟
اعتماد‌به‌نفس بین بازیکنان وجود دارد و ما در وضعیت خوبی هستیم. بازی خوبی انجام خواهیم داد. از آنها خواسته‌ام بازی رفت را از یاد ببرند و فکر کنند برای رفتن به مرحله بعد باید بازی فرداشب را ببریم.

نظرتان درباره بازی؟
فرداشب قرار است یکی از آن شب‌های خوب چمپیونزلیگ باشد. هم ما آماده هستیم و هم دورتموند. هواداران بازی جذابی را تماشا خواهند کرد.

شرایط هرموسو، آزپیلیکوئتا و ریکلمه؟
هرموسو برای ترکیب مهم است، آزپیلیکوئتا خاص است، ریکلمه جسارت دارد و با خلاقیتش به تیم کمک می‌کند. از این سه، دو نفر فردا بازی خواهند کرد.

ترکیب انتخاب شده است؟
بله تقریباً. در مورد بعضی از پست‌ها شک دارم اما به‌طور کلی اکثر بازیکنان ترکیب را انتخاب کرده‌ام.

خطر دورتموند؟
همه بازیکنان آنها خیلی خوب هستند و می‌توانند برای ما خطرناک باشند. بازیکن جوان شماره ۴۳، اسمش را مطمئن نیستم و نمی‌خواهم اشتباه بگویم (جیمی باینو گیتنس) اما او فوق‌العاده است. دیگر بازیکنان هم عالی هستند و باید مراقب‌شان باشیم.

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • راهنمای جامع خرید بهترین پکیج، بهترین پکیج کدام است؟
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • عملیات بی سابقه جمهوری اسلامی ایران، موازنه قدرت در غرب آسیا را تغییر داده است
  • تهدید بزرگ: ستاره انگلیس علیه صدرنشینی آرسنال
  • فوتسال ایران بازیکنان باارزشی دارد/ نبود طیبی مشکلی ایجاد نمی‌کند
  • حرفهای جالب گلری که تراکتور را ناکام گذاشت