Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:23:11 GMT

رجب‌زاده: شاید دیگر اصلا در باشگاه ذوب آهن نباشم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۳۴۴

رجب‌زاده: شاید دیگر اصلا در باشگاه ذوب آهن نباشم

مهدی رجب زاده کاپیتان و مربی سابق سبزپوشان اصفهانی در گفتگویی نسبت به صحبت های علیرضا منصوریان سرمربی فعلی ذوب آهن واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مصاحبه ای اعلام کرد که انتخاب دستیاران از اختیارات سرمربی است و از دهقان به عنوان فردی که قرار است در کنار خرمگاه به او در او فنی کمک کند، یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منصوریان همچنین در صحبت های خود در مورد مهدی رجب زاده که دستیار نمازی بود و زمزمه هایی مبنی بر بازگشتش به کادر فنی ذوب آهن وجود داشت، گفت که پیشنهاد مربیگری تیم امید ذوب آهن را به کاپیتان سابق سبزپوشان داده است؛ صحبت هایی که با واکنش تند رجب زاده مواجه شده که در ادامه می خوانید.


فوتبال را کنار گذاشتم تا تجربه کسب کنم


ایشان (منصوریان) یک مسائلی را عنوان کردند راجع به اینکه من مربی امید باشگاه شوم؛ اول اینکه من صحبتم این است که روزی که من فوتبال را کنار گذاشتم، به پیشنهاد آقای آذری این کار را کردم. وقتی مربی تیم شدم، موضوع این بود که من در کنار مربیانی که به باشگاه می آیند، کار کنم و تجربه کسب کنم و در کنارش مدارک مربیگری ام را بگیرم و بعد هم آقای آذری گفتند که استراتژی ما این است که روی نیروی خودمان سرمایه گذاری کنیم. آقای آذری گفتند که این پتانسیل را ما در شما می بینیم و برای آینده روی شما سرمایه گذاری می کنیم.

 
طرف من اصلا منصوریان نیست


طرف من در این قضایا باشگاه است؛ طرف من آقای منصوریان نیست. می خواهم بگویم اگر قرار است رجب زاده بیاید کنار تیم، این یک برنامه بلند مدت است. چه شما، چه آقای نمازی و چه مربیان دیگر، قرار شد رجب زاده کنار تیم باشد و کسب تجربه کند.

 

منصوریان و مربیان دیگر در ذوب آهن میهمان هستند


همانطور که گفتم هدف گذاری باشگاه همین بود، اینکه من کم کم کسب تجربه کنم و حالا بماند که چه حرف هایی و حوادثی پیش آمد که بعد از خروج آقای نمازی من هم از تیم کنار رفتم. الان هم نمی خواهم در این مورد صحبت کنم به هر حال ذوب آهن باشگاه من است و برای من خیلی عزیزاست ولی چون دیدم آقای منصوریان چنین صحبتی کرده، لازم بود بگویم منصوریان نمی تواند برای من تعیین تکلیف کند. شماها و امثال شماها میهمان هستید، همانطور که من هم در باشگاه علیرغم اینکه سال های زیادی حضور داشتم، مثل میهمان با من رفتار شد، پس شما نمی توانید در مورد اینکه من چه کاری انجام بدهم صحبت کنید.

 


پیشنهاد مربیگری امیدها را آذری داد نه منصوریان


البته قبل تر پیشنهاد سرمربیگری امیدها به من شده بود ولی آقای آذری این پیشنهاد را داد و من به آنها گفتم که من بالای سر تیم امیدها نمی روم.  آقای آذری هم در مقطعی صحبت کرده بودند که به تیم بازگردم و دنبال همان سرمایه گذاری برای باشگاه بود و اینکه آقای آذری می خواست من کنار تیم باشم، ولی برایم تعجب آور است که آقای منصوریان اینطوری در مورد من صحبت می کند.

 

شاید دیگر اصلا در باشگاه ذوب آهن نباشم


آینده را خبر ندارم چه اتفاقاتی می افتد و بستگی به سیاست های باشگاه دارد و شاید اصلا دیگر در باشگاه نباشم ولی امثال منصوریان بدانند که در این باشگاه میهمان هستند. در این مدت حالا شاید بتوانند دستوراتی بدهند ولی برای آینده من این باشگاه است که تصمیم می گیرد نه آقای منصوریان. آقای منصوریان یکی از دوستان من است و فقط چون آنها در مورد من صحبت کردند، لازم بود که من هم دوستانه پاسخ ایشان را بدهم.

 

نمی خواهم برای باشگاه حاشیه درست کنم


در آخر هم از هواداران تیم تشکر می کنم. در این مدت هم اصلا دوست نداشتم صحبت کنم و از همه هوادارن معذرت می خواهم. دوست نداشتم صحبت کنم تا خدایی ناکرده باشگاه وارد حاشیه شود ولی چون به صورت مستقیم در مورد من صحبت شده بود، لازم بود توضیحاتی بدهم تا مردم در مورد آن بدانند.

ذوب آهن اصفهان مهدی رجب زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مهدی رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی

 بنابر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در بخش ساندا شهربانو منصوریان، سهیلا منصوریان، صدیقه دریایی و الهه منصوریان سرمربی و در بخش تالو زهرا کیانی از سپاهان حضور دارند.


رقابت‌های گزینشی جام جهانی ووشو تالو و ساندا از روز ۵ تا ۶ اردیبهشت ماه در شهر جیان یین برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • (ویدئو) صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند
  • سقوط فولاد بعد از نکونام