Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:51:56 GMT

ترخیص ۸۵ درصد از واگن های خریداری شده مترو از گمرک

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۳۵۴

ترخیص ۸۵ درصد از واگن های خریداری شده مترو از گمرک

به گزارش خبرگزاری مهر، پیروز حناچی در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پیش از حادثه پلاسکو، سازمان آتش نشانی برای اطفاء حریق در ساختمان های ۴ تا ۵ طبقه آمادگی داشت و تجهیزات هم متناسب با همین شرایط بود.

وی با اعلام این خبر که شهرداری تهران در راستای تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی ۲۲ بالابر خریداری کرده است، ادامه داد: تعداد زیادی از بالابرها به سازمان آتش نشانی تحویل داده شده اند و مابقی تا پایان امسال و اوایل سال آینده وارد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران تصریح کرد: برخی از این بالابرها که طول ۵۳ و ۶۰ متر دارند، با هزینه کم تری خریداری و به کشور وارد شدند که از همکارانمان در گمرک تشکر می کنم.

حناچی خرید ۷۰ واگن برای مترو را از دیگر اقدامات مهم امسال دانست و گفت: ۸۵ درصد از واگن ها ترخیص شده اند و ۱۵ درصد دیگر هم تا اوایل سال آینده ترخیص می شوند.

کد خبر 4521956 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است گفت: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد. این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز عموماً گزارشات حسابرسی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است، افزود: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد. این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خط شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متأسفانه تحویل نگرفتیم. روز سه شنبه معاون حمل و نقل و ترافیک گزارش آن را ارائه خواهد داد و فکر نمی‌کنیم بیشتر از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده باشد.

چمران ادامه داد: بعضی قطعات اتوبوس‌های داخلی در گمرک ترخیص نشده و پیگیری کردیم که این مشکلات برطرف شد. امیدواریم زودتر وارد شود و اگر این اقدام صورت بگیرد تعداد زیادی اتوبوس به کار گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکسی از طریق بخش خصوصی دنبال می‌شود، گفت: شهرداری نمی‌تواند تاکسی دار باشد و باید به رانندگان ارائه شود. اگر تاکسی‌های برقی وارد شهر شوند اتفاق خوبی خواهد افتاد. وقتی خودروهای برقی وارد شوند در کاهش آلودگی هوا اثرگذار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت مسکن و شهرسازی است، تاکید دارد: می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است.

کد خبر 746533

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • واگن مترو از چین نیامد؛ بین شهرداری و وزارت کشور دعوا شد
  • وزارت کشور و شهرداری تهران، صلاحیت یکدیگر را برای واردات واگن مترو قبول ندارند / سفارشی که ۷سال پیش به چینی ها داده شده، بلاتکلیف است
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد
  • قطار ملی مترو در حال طی کردن مراحل آزمایشی برای ورود به ناوگان
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است
  • مژده چمران به تهرانی ها: واگن های قطار جدید و ملی به مترو می آیند
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم