Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:47:40 GMT

ترکیب سپاهان در دومین دیدار تدارکاتی ترکیه

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۴۸۸

ترکیب سپاهان در دومین دیدار تدارکاتی ترکیه

تیم فوتبال سپاهان امروز دومین دیدار تدارکاتی خود را در اردوی ترکیه برگزار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها که به میانه های اردوی آماده سازی خود در ترکیه رسیده اند، امروز در دومین دیدار تدارکاتی و با ترکیب زیر که امیرقلعه نویی سرمربی تیم انتخاب کرده  به مصاف تیم دونا ره آ (   AFC Dunarea Calarasi ) تیمی از رومانی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی کیخسروی، عزت الله پورقاز، حسن جعفری، خالد شفیعی، سعید آقایی، حامد بحیرایی، بختیار رحمانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهبازاده، علی قربان و کی‌روس استنلی.


طلایی پوشان در اولین دیدار دوستانه با نتیجه 3 بر 1 مقابل اسکوپی مقدونیه به پیروزی دست یافتند.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران پس از پایان اردوی آماده‌سازی خود در دهدشت صبح امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی ترکیه شد تا در یک اردوی تدارکاتی سه روزه شرکت کنند.

ملی‌پوشان در این اردو آماده‌سازی که تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، دو دیدار دوستانه با تیم ملی هندبال نوجوانان ترکیه برگزار می‌کنند.

۲۰ بازیکن در این اردو حضور دارند. احمد قنبری، محمد بابالادی، متین زارعیان دولت‌آبادی، متین عادل منش، رضا کثیری، شادمهر خسرونژاد، صالح عباسی بافقی، محمدجواد میرازیی، حسین علمی‌خواه، علیرضا کمانی، پارسا شهابی کاسب، محمدطاها فتاحی، راستین رضوانی‌نیا، مهدی تیموری، سید محمدحسین یوسفی پناه، امید عنایتی جو، مهرزاد مظفری زاده، مهدی جمالی، پارسا باباپور و سید امیرحسین عادلی نسب در این اردو حضور دارند.

مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزادمنجیری (سرمربی) و رضا سرسنگی (فیزیوتراپ) کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران را در این اردو تشکیل می‌دهند.

هندبالیست‌های نوجوان ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می کند که از ۱۳ تا ۲۴ شهریور امسال به میزبانی کشورمان و در شهر شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی در این رقابت‌ها در گروه A با تیم‌های ملی عراق و هند همگروه است.

کد خبر 6085138

دیگر خبرها

  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال
  • برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی در محمدیه و مهرگان