Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میرهادی قره سید رومیانی، چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات کارخانه های شیرین دارو و پشم شیشه در شیراز افزود: وجود افزون بر 100 نوع گونه گیاهی در استان فارس، ظرفیت بسیار خوبی است و می توان بحث برندسازی گیاهان دارویی را از این استان آغاز کرد و ما نیز از این حرکت حمایت می کنیم.
مارک، برند (Brand)، نمانام، یا نشان تجاری، یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، در بخش دیگری از سخنان خود، میزان مطالبات تامین اجتماعی از دولت را 83 هزار میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: دولت در ازای بازپرداخت بخشی از این بدهی ها بعضی مجموعه های اقتصادی را به تامین اجتماعی واگذار کرده که برخی با ارزش افزوده منفی مواجه شده اند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) هم در این نشست، با اشاره به فروش تجمیعی محصولات تولیدی کارخانه های وابسته به این مجموعه بیان داشت: در 6 ماهه نخست سال 96 میزان فروش این واحدها سه هزار و 600 میلیارد تومان بود که در مدت مشابه سال 97 به چهار هزار و 600 میلیارد تومان رسید.
محمد رضوانی فرافزود: شرکت شستا در حوزه نظام مالیاتی، نظام بانکی و پرداخت حقوق پرسنل هیگ معوقه ای ندارد و روند سودآوری در این شرکت ادامه دارد.
6122 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان فارس تامین اجتماعی حقوق دارو سرمایه گذاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت برداشت گیاهان دارویی صنعتی در عرصه‌های طبیعی

   



به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،  ابوالحسنی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان افزود: گیاهان دارویی صنعتی ذخایر ژنتیکی هستند که باید از آنها حفاظت شوند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان گفت : به دلیل خشکسالی و برداشت غیر اصولی از عرصه‌های منابع طبیعی در سال‌های قبل با درخواست مجریان طرح‌ها و طبق مصوبه کمیسیون فنی امسال برداشت گیاهان دارویی صنعتی در عرصه‌های منابع طبیعی استان ممنوع شده است.

ابوالحسنی از حفاظت عرصه‌های منابع طبیعی استان با همکاری بیش از ۴ هزار همیار طبیعت و بسیج خبر داد و اظهار داشت: سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ نیز آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تصرف، تخریب، برداشت و آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی است.

وی همچنین با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت ۲۰۷ میلیون متر مکعب آب و ۹ میلیون تن کنترل فرسایش خاک مدیریت شد

دیگر خبرها

  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • قرار گرفتن گل محمدی در برنامه‌ی توسعه‌ی کشت استان یزد
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • احیای هفت هزار هکتار گیاهان دارویی در هرمزگان
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • ممنوعیت برداشت گیاهان دارویی صنعتی در عرصه‌های طبیعی
  • وجود بیش از دو هزار گونه گیاهی در گنجینه گیاه شناسی کردستان