Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@09:42:04 GMT

87 واحد صنفی متخلف در آستارا پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۸۹۵۶۶

87 واحد صنفی متخلف در آستارا پلمپ شد

سرهنگ محمد نمازی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی، این واحدها را به دلیل رعایت نکردن قوانین صنفی، فعالیت بدون مجوز و نبود پروانه کسب پلمپ و متخلفان را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
وی افزود: از اول سال جاری تا اول دی ماه کالاهای قاچاق نظیر پوشاک، سیگار و لوازم خانگی به ارزش 26 میلیارد و 330 میلیون ریال کشف و در این راستا 215 نفر دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در مدت یاد شده 44 کیلوگرم مواد مخدر تریاک، حشیش و هروئین کشف و 16 قاچاقچی و توزیع کننده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
نمازی بیان کرد: در این مدت، 272 فقره سرقت کشف و 144 سارق دستگیر و 952 دستگاه خودرو و 877 دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و برای پیشگیری از جرم، 20 کارگاه آموزشی توسط کارشناسان پلیس برای سه هزار و 120 نفر برگزار شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دی ماه سرقت قاچاق ماموران پلیس مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تامین نظم و امنیت در سطح اماکن عمومی، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی نیشابور با همکاری اتاق اصناف اجرا شد.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به دریافت گزارشات مردمی و همچنین مشاهدات میدانی در خصوص عدم رعایت قوانین و مقررات توسط برخی از واحد‌های صنفی گفت: با توجه به عدم رعایت قانون و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، با ارزیابی‌های صورت گرفته از ۵۲ واحد صنفی بازدید که ۹مورد تذکر و اخطار پلمب صادر و ۸ واحد صنفی بدلیل عدم توجه به تذکرات شفاهی و کتبی با هماهنگی مقام قضایی پلمب و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در بروجرد
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در مشهد
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه/ عکس
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل