Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد عصر چهارشنبه در همایش شهرداران با عنوان اینکه وضع مازندران با دیگر مناطق مختلف کشور متفاوت است اظهار داشت: استانی که سالانه ۱۲۰۰ میلی متر بارندگی دارد اما بازشاهدیم که با تانکر در آن آبرسانی می شود.

شریعت نژاد افزود: همچنین یک لیتر از آب رودخانه ای که ۴۸۰ لیتر در ثانیه دارد ذخیره نکرده ایم و استفاده مطلوبی از منابع در استان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه درآمد شهرداری های استان از دریا ناچیز است گفت: همچنین روستاهای حاشیه جنگل نیز نفع چندانی از جنگل نمی برند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در بخشی از سخنانش به طرح تنفس جنگل اشاره و اضافه کرد: طرح تنفس جنگل اشتباه بزرگی است و در هیچ جای دنیا چنین طرحی وجود ندارد و این نشان می دهد ما وقتی راه حل مسئله ای را نمی دانیم اقدام به پاک کردن صورت مسئله می کنیم.

شریعت نژاد با اظهار اینکه جنگل منابع و سرمایه کشور محسوب می شود خواستار استفاده بهینه از منابع شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه طرحی برای توسعه کمربندی ها در استان در گذشته وجود نداشت گفت: اعتبارات این بخش صرف کنارگذرها شد و باید برای توسعه کمربندی های برنامه ریزی کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی با انتقاد از تاخیر در برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۵ درباره معضل زباله در استان نیز، ساماندهی آن را مهم برشمرد و گفت: باید شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را در این زمینه مهیا کنیم.

شریعت نژاد با بیان اینکه تکیه شهرداری ها به بودجه دولتی درست نیست گفت: باید منابع پایدار ایجاد شود.

کد خبر 4521988

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری ها مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۸۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم

به گزارش جماران؛ مدیرکل هواشناسی سیستان‌وبلوچستان: در بارندگی اخیر از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴ میلی‌متر، زرآباد ۲۷۰ میلی‌متر، کهیر ۱۲۱ میلی‌متر، کنارک۲۴۷ میلی‌متر، شارک ۲۴۷ میلی‌متر، پلان ۱۴۴ میلی‌متر، تیس ۱۴۱ میلی‌متر، مومان۱۴۳ میلی‌متر، بانست ۱۷۵ میلی‌متر و بریس۱۱۷ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

این میزانِ بارش از این ۱۰ ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی‌سابقه بوده است.

 

حجم ویدیو: 808.01K | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • آخرین آمار بارندگی ها در هرمزگان
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است